Weer een paard minder!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

animals

Weer een paard minder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 11:42

Gister kwam ik bij stal en ik wou rijden op onze tinker, toen kwam er een vrouw naar mij toe en had ik een gesprekje mee, het ging over koetjes en kalfjes ,maar je kon merken dat ze niet lekker in haar vel zat.
Toen laten toen kwam mijn moeder en ik was ondertussen in de stallen bezig en keek bij een stal ik zag in de verte van die fries staat er niet meer het kon natuurlijk zijn dat die in de stal lag, maar dat bleek niet zo te zijn, ik dacht misschien zijn ze aan het rijden, maar dat bleek het ook niet te zijn'.

Later kwam die vrouw naar mijn moeder en hun hadden en gesprek over het paard en dat er een paard minder op stal was.
Ik hoorde op een gegeven moment, ja Waukje (dit was die fries) is dood, we moesten hem laten inslapen. En dat zeiden ze later ook tegen mij, ik geloofde het niet , maar ik moest wel, het bleek dat deze fries een tumor in haar buik had, waar ze niet meer aan konden helpen, het het paard was heel erg mager geworden door deze tumor.
En ze was ook niet meer blij.
Toen is ze 's ochtend opgehaald en naar Wageningen gebracht. En daar hebben ze haar ingeslapen.

Ik vind dit zo verschrikkelijk rot en zielig, maar je kunt een beest niet laten lijden.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:44

Vreselijk, wens haar sterkte!!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 16:51

Dank je wel!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie