Bart

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-01 19:17

Hoi
Ik zit via Chello lekker via de kabel m'n eigen de hele dag op 't net te vermaken (tussen door slaap en werk ik nog wel es ;p )
das dus m'n aansluiting dit forum bezoek ik via microsoft internet explorer.
normaal heb ik een hekel aan deze browser maar ik doe mijn mail en dit forum via dit en daarnaast heb ik netscape geopend en daar zit ik mee te chatten Lachen
vaak als ik netscape 2 keer open crasht bij mij de hele zooi en mijn mail is bijna onmogelijk te lezen via netschaap.
tja en dan is chello ook nog onderdeel van UPC dus eigenlijk ben ik gewoon maar heel zielig.
bij mij kleuren dus niet elke keer alle berichtjes blauw of rood ligt er maar net aan in wat voor'n bui m'n comp is....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 19:30

Brrrr, klinkt allemaal echt heeeeeel eng Lachen

Maar ongeveer hetzelfde verhaal hier. Ook via Chello, op het moment ook vooral IE (NS4.x is zwaar zuig in vergelijking met IE5.x en Mozilla is nog een beetje te buggy en te traag IMO).

Maar het vreemde is hier dus dat het bij mij wel werkt..

kan je eens kijken bij Tools/Options en dan onderaan History (Extra/Opties/Geschiedenis in de NL versie }>). Maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt, zeker als het bij horses wel werkt.

Oh, wacht.. als je teruggaat naar de index met de back knop dat zie je de pagina zoals ie was voor je een onderwerp bezocht.. Kan je eens kijken wat er gebeurd als je op Reload klikt? Of ff op het bokt.nl logo klikt ofzo?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-01 19:36

hay
als ik op reload klik krijg ik hetzelfde als wanneer ik op back klik alsof er niets veranderd is.
als ik dan een berichtje ergens neer zet en op paardenpraat klik is ie soms rood (heb m'n eigen berichtje niet gelezen dus dat klopt) soms geel (heb m'n eigen berichtje niet gelezen klopt niet)het bokt logo dan kom ik terug in het keuzemenu zo noem ik het maar ff en krijg ik hetzelfde als wanneer ik gister ben geweest soms wel gekleurd soms niet.
trouwens heb al gezien hoe ik kan onthouden als er ergens wat nieuws is geplaatst de tijd staat er ook achter dus ik lees gewoon alles met een tijd dat na mijn laatste keer was(snappie het nog wnat dat doe ik zellf amper) greetz

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-01 19:40

Snap het wel maar begrijp het niet..
Waarom werkt het bij mij nou wel helemaal en bij jou niet??

Heb je in Netscape hetzelfde probleem Verward