huisje op ameland (mischien verhuizen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

huisje op ameland (mischien verhuizen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:03

het is allemaal veel te mooi om waar te zijn, en het is mischien dus het zal wel weer niet doorgaan Tong uitsteken

maar oke.Mijn ouders hebben al ee jaar ofzo een huis(jes) op het oog, alleen was het iets boven het budget...

Het zijn dus 6 appartamenten op Ameland, en mijn ouders willen dan hondenvakanties organiseren...
een paar dagen geleden zei een collega van mijn stiefvader, als je het wilt moet je het gewoon doen!

toen zijn mijn ouders der eigenlijk weer een beetje over gaan twijfelen, vandaag hebben ze met de makelaar gebeld voor wat meer info...En het wordt nu al verhuurd als appartament,

dus mijn ouders gaan volgende week een weekendje naar ameland daar slapen, als ik en mijn broer bij mijn vader zijn....

Heerlijk een huisje op ameland, met strand EN bos, en het leukste komt nog.Der is een loods in de tuin, en er zit een stukje grond bij, waar mijn eigen paard kan komen te staan, en mijn moeder is gek op friezen en het is friesland, dus dan krijg ik een eiegn fries....!!!!kan ik herlijke strand en bosritten maken *zuuucht* ik hoop zo dat het door gaat

maarja het is nu eenmaal te mooi om waar te zijn


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:05

AMELAND IS KOEL Cool
Serieus ik kom daar ieder jaar!
Maar ja... Ameland is niet echt zo groot Scheve mond

Live,LOve,'ndLaugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:07

jah...Ikk zou het liefste volgende week ook meegaan Tong uitsteken alleen het zijn 2 persoons appartamenten Boos!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:07

EN hoe willen jullie dat gaan doen dan?? Verward
Maar ik welke plaats zijn die huisjes??

Live,LOve,'ndLaugh

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:11

Woow wat ongelooflijk cool! Ik kom dan elk weekend op bezoek hoor Schijnheilig Tong uitsteken Hopen dat het doorgaat! Maar ben je echt van plan om gelijk een fries te kopen? Lachen

how sweet can it be to be loved by you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:24

nouw, dan moeten we wel eerst die loods opknappen (is namelijk geen stal) en een leuk paardje vinden...En het hoft niet perse een fries te zijn, maar ik vind die wel ongelovelijk gaaf, en mijn moeder ook....Margon ik weet precies waar het is, het heet het woelige nest ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:27

en ohw jah der is een 4 kamers appartament waar wij dan eventueel zelf kunnen wonen en dan die andere 5 verhuren

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:32

Ja je hebt Hollum, Ballum, Nes en Buren! Haha!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JudithO, Laj1, Monique1963, Supertje en 168 bezoekers