voor het eerst een buitenrit

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fenja

voor het eerst een buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 21:04

Gister avond maakte ik op mijn nieuwe verzorgpaardje voor het eerst een buitenrit samen met een ander meisje.Hij was in het begin heel erg rustig we hebbben eerst vet lang gestapt en daarna een kort drafje gemaakt. Dat had ik beter niet kunnen doen met het draven was hij vet rustig en heel erg braaf dus hebben we een mooi eindje gedraafd. daarna namen we de paardjes weer rustigf terug naar stap. Alles ging goed totdat ik ineens een bommetje onder mij had lopen. Hij was niet rustig te krijgen en de gehele tijd dribbelen dat was niet de bedoelling dus ik ben achter dat andere meisje gaan rijden. Hij was niet rustig te krijgen dus wij stappend naar huis. Thuis aangekomen was hij heel erg nat terwijl we helemaal niet zoveel hadden gedaan dus ik dacht ik rij hem nog even door in de bak op aanraden van een goeie vriendin. Ik had al even lekker in de bak gereden en toen ik aan wou springen in de galop gaf hij zoals altijd een klein laag bokje ( zou niet weten hoe ik dat er uit kan krijgen daarvoor zijn tips graag welkom) daar was ik op voorberijd dus ik wachte toen ik aansprong dat bokje af naa een rondje door de bak wou ik een volte inzetten maar in de hoek na de a wou hij terug vallen naar draf. Ik voelde dat hij terug ging vallen dus ik dreef bij met mijn benen, daar was meneer het niet helemaal mee eens en gaf een gigantische bok waardoor ik naar voren werd gegooid in het zadel na die bok gooide hij zijn hoofd omhoog en ik kwam met mijn rechtehelft van mijn gezicht keihard tegen zijn hoofd ik ging terug naar drafen daarna naar stap. voelde mijn lip wat bloeden en dik worden en mijn hoofd deed zeer ( de wereld duizelde even voor mij) na een rondje gestapt te hebben pakte ik de draad weer op eerst weet een paar rondjes draven en daarna weer een galopje na een klein bokje als ik heb aangesprongen was hij verder braaf en ik was er gelukkig niet alleen dus toen had ik aan mijn tweeling zus ( sandorra op bokt hier) gevraagd of zij hem verder wou uitstappen. Ik was dus vlug naar huis gegaan het eindrtresultaat is de bovenkant van mijn lip is op 4 plekken stuk ( 4 tanden er in) en een hele dikke lip verder heb ik een beetje last van mijn tanden . Eten en drinken doet er zeer als alles maar vloeibaar is

dit is allemaal zaterdag avond gebeurd en ik wou mijn verhaal gewoon effe kwijt het is alleen wel een beetje lang geworden

Spoiler:
gefopt haha ja was nieuwschierig!!!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:06

Mja, ik heb ook een accidentje meegemaakt vorige woensdag (zie pijnlijk verhaal)

Veel sterkte en beterschap dus, voel me nu wel niet meer zo alleen Lachen.

SB Horsemanship

Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie