Paard weggebracht naar de hengstenboer

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Paard weggebracht naar de hengstenboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 19:31

Vanmiddag heb ik Gently weggebracht om haar morgenvroeg te laten scannen. Spannend!!! Hoop zo dat ze drachtig is!! Zie er nu al naar uit, volgend jaar een mooi klein schimmeltje... Mijn dochter Jennifer heeft nog even een paard getraind Haha! Er liep een paard in de bak en Jennifer ging springen op de trampoline. Paard sprong leuk mee in de bak, die vond het wel grappig zo'n kleine kabouter die op en neer stuiterde. *LOL*
Morgen weten we weer meer....

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:46

Ik zal duimen voor je! Lachen

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:42

Ik duim ook mee. Spannend.....

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:09

spannend zeg!!:D
Arzu is zaterdag naar de hengst zelf geweest, helaas was ze niet hengstig

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:57

Getver, ze was niet drachtig. Nieuwe hengstigheid zit er wel aan te komen dus ik heb haar er maar weer gelaten. Gossie wat kan ze zielig hinniken zeg. Ze hoorde de auto en stond al te hinniken en te briesen in de stal. Ze was zwaar beledigd dat ik haar niet meenam naar huis. Naja, morgen daar maar even rijden, anders heeft Nienke woensdag weer zo'n tijdbommetje.

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 19:49

Goh, balen zeg! Hopelijk pakt ze de volgende keer wel op! Maar gelukkig zit je nog mooi vroeg in het seizoen. En dit lekkere weer werkt altijd in het voordeel. Royal Bravour deed je erbij, toch?

Mijn merrie is vrijdag drachtig gescand (20 dgn), maar heeft zaterdag al weer flink ruzie gehad onderweg naar concours, op de vrachtwagen met een andere merrie. Dus die staat komende weken kreupel en gekneusd op rust, hoop alleen dat het geen invloed heeft gehad op het "veulen". Laat haar over drie weken weer scannen, dus we zullen zien. Lachen

Hippische evenementenorganisatie http://www.hippicprojects.nl Hippische teksten http://www.hippicventure.nl
Lieveling Especiale (Jilbert van 't Ruytershof x Carthago) & Lustobject Especiale (Catoki x Numero Uno)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie