Chagerijnig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 11:00

Gisteren toen ik Barbiano van stal haalde was er niks aan de hand maar na een paar minuten was hij toch een partij chagerijnig en aan het emmeren. Tijdens het rijden liep hij op het begin niet echt lekker niet kreupel maar gewoon niet soepel. Hij heeft eergisteren niet veel bijzonders hoeven te doen, mijn moeder had een half uurtje les en de rest van de middag in de wei. En gisterenochtend was hij ook lekker in de wei geweest. Verward Na een minuutje of 10 begon hij weer super te lopen. Behalve tijdens het wijken werd hij zo heet dat hij een paar flinke schoppen nodig had om toch nog vooruit te moeten gaan. Ik lig dan helemaal in een deuk daar kan ik niet boos op worden. Daarna liep hij super. Toen we uit aan het stappen waren deed hij ook nog een keer lelijk tegen een passerende pony. Pffffff echt de bokkepruik op. Hij had ook echt geen zin in geknuffel. Nah heb ik ook wel ooit last van alleen hij helpt me altijd weer aan een goed humeur. Vandaag komt de smid dus een beetje longeren. Ik zal hem eens goed negeren vandaag scheelt altijd. Haha!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:48

Paarden hebben net als mensen wel eens een baaldag. Dus ik denk dat jouw paardje ook zo'n dag had. Die van mij heeft ook dagen dat hij alleen maar wil pesten en dan kan ik niet kwaad worden, ik lig dan meteen in een scheur!
Dus dan verander ik maar snel mijn routine en gooi hem op de wei of ga hem terug pesten. Ook altijd errug leuk. Negeren helpt vaak ook, gewoon de andere kant opkijken en Gaaaap !!!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 12:03

Yep mijn instructrice zegt altijd als hij kliert er op gaan zitten alsof je het allemaal geen bal interesseert maar hem ondertussen wel in de gaten houden. Extreme duivel Dan is het meestal zo over. Vroeger werd ik boos en hij nog bozer nu lach ik alleen maar.