Naar CH Mierlo geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Naar CH Mierlo geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:56

Vandaag was dus het Vader Abraham springen. Dat is altijd erg leuk omdat ze er een grote show van maken. De oudste deelnemer was 72 jaar. Hij reed met gewone rubbere laarzen en zijn rode!! jasje was vast gemaakt met een touwtje omdat die anders niet meer pastte.

Maar hij was wel derde geworden! Erg knap. Toen hij van zijn paard moest voor op het podium kwam hij er al moeilijk af. gelukkig werd hij derde want de opstap op het podium was al erg hoog en daar moest hij bij geholpen worden. Ook weer terug op zijn paard ging met wat hulp. Maar tijdens de ere ronde scheurde hij wel voorop in het rond.

Ook de muziek was prachtig. Toen er iemand af was gedonderd kwam er muziek" Mag ik nog een keer?"

Het was in ieder geval weer erg leuk.

En nog belangrijker. Ik heb niets gekocht op het CH. Knap he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:03

ik was er ook, maar heb alleen naar de tweede manche van het NL gekeken. Emile Tacken was wel superblij dat hij gewonnen had

Ik heb trouwens alleen liniment gekocht, die was op.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:30

Schitterend. Vroeger reed ik in de Oude L*llenles mee. Schitterende les, allemaal 55+ en rondcrossen in de les. Steevast de vraag wat dat meisje met de pony in hun les deed Verward Tot we gingen galoperen en ik hun eruit scheurde *LOL* ook op buitenritten.

Fiesta, freiberger, what else?

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:34

Prachtige finale vond ik, mooi dat Emile won !

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:16

Ben vandaag ook met een deel van de manegeclan er naar toe gegaan..
We hebben ook de 2e manche gezien, maar helaas niet het einde. Welke kleur paard had gewonnen? Ben zo goed in namen namelijk Schijnheilig

Heb alleen een bitstukje gekocht. Meer had ik niet nodig. Alleen de sokken waren wel verleidelijk Knipoog

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:53

ik ben vandaag ook naar mierlo geweest vanmorgen en vanmiddag en gisteren middag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, FCSA, flikkalover, knockout1, Pellelilly, Sandyislief en 120 bezoekers