Lekker naar het bos geweest!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bojangles

Lekker naar het bos geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 16:42

Jaaaa we zijn vandaag naar het bos geweest! Cecilia met Fantast en ikke met Indy, beide 3 jaar oud. We zijn bij het bos van Havelte geweest vlakbij de Genieput (zo'n vijvertje). Ze gingen supermakkelijk op de trailer, en ze waren nog maar 1 keer eerder op de trailer geweest, toen ik ze ging ophalen bij de vorige eigenaar. Eenmaal in het bos opgezadeld en zijn we richting de hei gewandeld, en even gekeken hoe de pony's reageerden. Toen zijn we opgestapt en de hei over gereden Pling Eerst gestapt en toen gedraafd en ze waren superbraaf, Indy vond het harstikke leuk Lachen Na een tijdje zijn we omgekeerd en hebben we weer een stukje gedraafd en een galopje gedaan! Indy was zo braaf dus ik besloot terug naar de trailer te rijden en mijn digi op te halen. We hebben even een paar leuke foto's gemaakt in het bos en op de hei Haha! Daarna weer de digi teruggebracht naar de auto en zijn we naar de vijver gegaan en gekeken of ze in het water wouden. En ze stapten er zo in, Indy begon helemaal te slaan met de voorbenen en al het water spatte in het rond, ik werd gewoon kletsnat Haha! We hebben zelfs een drafje gedaan door het water, dat was echt super leuk *hobbel hobbel* *LOL* Binnenkort gaan we gauw weer naar het bos toe Cool

De foto's: [HAW] Cecilia & Fantast, Ik & Indy, in het bos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:18

Leuk zo'n bosrit wil ik ook nog eens *LOL*
Leuke foto's ook

Verander wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 18:24

Ja is echt supertof hoor! Dankje Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie