Pfff Wij Hebben Weer Een Buitenritje :n

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanne9489

Pfff Wij Hebben Weer Een Buitenritje :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 19:53

Nou ik verzorg dus een halfinger ruin Melvyn in delft... Een van de eerste keren dat ik op hem naar buiten ging (met eigenaresse van Melvyn mee op de fiets en twee andere meisjes op een ┬Żarabier PAsja en hannoveraan Marlon(alst goed is)) stonden ik en en het meisje van Pasja opeens op de parkeerplaats... melvyn liep voorop en schrok van een schot van het paintballen en stond plotseling stil stond daarna volgde er nog een schot en pasja en melvyn draaiden zich vliegensvlug om en renden in keiharde rengalop weg. nou vorige week waren we ook naar buiten geweest en er was geen vuiltje aan de lcuht en nog heel thuis gekomen. vandaag zouden we weer gaan dus wij namen gelijk het eerste pad naar rechts. later toen we op de lange weg van het paintballen aankwamen zag ik een man in een groen gevlekt pak rondkruipen. ik schrok me dood ze waren aant paintballen! ik hou gelijk halt en zeg tegen de eigenaresse (op haar paardje) dat ze aan het paintballen zijn . ze zegt nou loop maar door en als het niet gaat gaan we eraf. jah hoor een paar schoten na elkaar en melvyn krampt helemaal in elkaar Verdrietig ik spring eraf en ook de eigenaresse springt eraf. wij lopen door en er klnkt weer een schot. melvyn word helemaal panisch en schiet ervandoor met mij aan zijn teugels. ik rende eerste een stukje mee maar daarna na een kort rukje draaide hij om zijn as en stond stil. onderussen hoorde ik iemand anders die mee was hevig schelden tegen de mensen die aan het paintballen waren hahah. we lipen snel door een melvyn schoot weer weg :s hij trok zo hard dat ik de ringen(voor de thiedeman aan vast te maken) eraf heb getrokken Bloos! Bloos verder hadden ze gelukkig niet en kunnen wij volgende keer met een gerust hart weer het pad op gaan Tong uitsteken
het was ons dagje wel Tong uitsteken Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie