Mini military gereden :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

Mini military gereden :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 19:23

Er is dit weekend dus mini military op de mangen en vandaag was konden we met de manege paarden mee doen Haha! Voor dressuur mochten we zelf ons paard kiezen. Ik had Femke gekozen pony waar ik vroeger vaak op reed en is een hele braven. Met het inrijden had ze overal schrik van wegschieten bokkesprongen maken enz enz Tong uitsteken Maar in de bak zelf was ze heel braaf doe proef op zich ging heel goed alleen domme ik was vergeten als lichtrijden iet werd vermeld dat je moest blijven doorzitten Frusty was ook al effe geleden voor mij dat ik nog eens dressuur had gereden Knipoog Met dressuur was ik dus toch nog 4de geeindigt OK dan!
Toen jumping, ik moest op Denver een paard waar ik nog nooit op gereden had maar wat wel super braaf is alleen schijnt hij raar tespringen Tong uitsteken met inrijden liep hij heel goed (zelf aan de teugel en indereen stond daar Bloos! ik wist niet dat hij dat normaal niet deed Tong uitsteken ) en inspringen ging ook goed. De jumping zelf was ook super gegaan ze sprong echt goed was foutlos rond en binne de tijd OK dan!

Met cross moest ik op Ultra, een super dunne pony waar je helemaal niet in de mond mag komen want dan gaat ze bokken enz. Met haar heb ik wel al eens in de les gesprongen maar toen sprong ze niet zo goed. inrijden ging weer heel goed en ze sprong super!!!! Toen naar de grote buitenpisten, eerst nog effe naar de ander voor mij gekeken. En toen moest ik, bij de eerste sprong weigerde ze al Scheve mond maar daarna heefst ze alles gesprongen OK dan! ze deed het echt wel goed alleen aarselde ze nog een paar keer maar had haar toch kunne overtuigen om tespringen Knipoog

Het was echt een fijne dag geweest, heb me goed geamuseerd en fijn gereden en naar andere gekeken. Cross vind ik echt geweldig ben dan ook van plan om dit met mijn verzorgpaard tedoen als ze er klaar voor is *LOL*
Ik ben dus 4de geworden Lachen

voor de Cheese! -----> [HAW] mini military wedstrijd op manege

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:54

Proficiat OK dan!
Ik had net de foto┬┤s ookal gezien leuke pony's

Verander wat je niet accepteren kan,
Maar accepteer wat je niet veranderen kan.

[ITP] Strandshoot door SSDesign

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie