verzorpaardje peesontsteking

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

melissa7

verzorpaardje peesontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 18:46

Verdrietig mijn verzorgpaardje heeft een peesontsteking. mijn dochter van 8 heeft even op haar gereden, niets aan de hand. klaar met rijden, afzadelen, zweetdeken om, even in de paddock zetten en ze wou niet meer lopen, zette haar been raar neer. inderdaad kreupel. eigenaar gebeld en de dierenarts erbij gehaald. mag 2 maanden niet meer bereden worden, insmeren met zalf, veel afspuiten en stalrust, wel 2x daags 5 min. wandelen. Verdrietig . vind het zo erg want ze is al 21 jaar en de tijd voor het land is er weer en nu mag ze niet het land meer op. nou maar hopen dat het goed gaat en dat ze dan nog later van het land kan genieten.

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

Andersom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:59

ja, vervelend joh! ze stond er erg zielig bij en haar pees werd helemaal dik.
ben benieuwd hoe het af gaat lopen!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:01

Heel veel sterkte met het herstel! Ik weet wat het betekent, mijn paard heeft ook een peesblessure. Paarden houden je altijd bezig, he Knipoog ?
Ik hoop dat het weer de goede kant op gaat. Geduld wordt beloond!

Bessy B + 7 <3

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:38

hoop ook dat t iig gauw ietsjes btr gaat ,vind t zo zielig staat ze helemaal alleen in haar stalletjuhh en alle andere paardjuhs staan lkkr op t land Huilen

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:30

aah ik vind het ook zooo zielig voor mijn poepie! Huilen maar gelukkig magze nu wel weer lekker het land op samen met haar vriendinnetjes goldflower en evita. *LOL* en het gaat gelukkig al wat beter met der OK dan! dus ik hoop dat het wel goed komt. Haha! Lovers I LOVE YOU DEELIGHT Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie