Geslaagd kuiken uitje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Geslaagd kuiken uitje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 17:27

Bij mn ponys liep er een kippie met 7 kuikens, maar er lopen ook 7 zwerf katten rond. Dag 1 zag ik ze net savonds dat ik naar huis fietste dus dacht, ik neem ze morgen mee. Dag 2 zou mn moeder een kruik regelen voor ze maar was ze vergeten uit eindelijk en ik had 2 kuikentjes mee dus die waren naar de vogel opvang gegaan... dag 3 had ze een kruik mee dus ik dacht mooi neem ik de andere 5 mee... liepen er nog maar 2 bij de moeder! dat was snel... maar affijn.. ik heb ze nu 5 dagen en ik was vandaag vrij dus dacht laat ik ze mee naar mn werk nemen... ( ik werk op een bejaarde verzorgings centrum op P.G afdeling) vinden de bewoners hardstikke leuk. En ja hoor ze waren een en al oor *LOL* geweldig gewoon! Nou de kuikens op tafel en maar rennen en vladderen die vonden t prachtig de ruimte Haha! de AB (activiteiten begeleidster had ff een vruchten salade gemaakt(erg lekker Tong uitsteken ) en toen gaf er een een stukje ananas en dat vonden ze heerlijk dus iedereen ook doen *LOL* ff vast houden en aaien, ze genoten er van! mn collegas zeiden al dat ze er helemaal rustig van werden Haha! Wat 2 pluizebollen wel niet allemaal kunnen doen he Lachen

Volgende keer maar mn shettie mee Knipoog Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:29

Leuk, zo kunnen bejaarden ook plezier hebben

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 17:34

Ja zeker Lachen het was geslaagder dan ik dacht dat t zou zijn, ben meteen 2 uur gebleven

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 17:49

Afbeelding Woopy Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 18:01

*LOL*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers