Voor de 2de keer op luck gereden + galopje!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast3211

Voor de 2de keer op luck gereden + galopje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 09:41

Hij wordt al al wat ondeugender onder het zadel, begint al praatjes te krijgen maar toch ben ik heel trots op hem en helemaal NIET bang Haha!
Normaal ben ik en schijterd als een paard maar een stap verkeerd doet maar op Lucky?? Echt niet

Maargoed ik ging dus gisteren rijden, eerst wat gelongeerd hij was lekker fris..Wilde graag draven en galoperen terwijl ik wou stappen heb wel 10 minuten staan ho-en voordat hij ging stappen..Maar hij had het uiteindelijk wel door

Toen in de binnenbak erop gegaan lekker losgerden lekker veel figuren...De linkerkant is zijn moeilijke kant dus daar natuurlijk extra veel, hij weet al dondersgoed waar de uitgang is..
Draven ging ook goed en dan de galop..want we deden was op het verkeerde been lichtrijden en dan de hoek veel been en de stemhulp galop!! En radaah ik zat in galop..hij zit echt lekker Haha! Geen last van mijn kruis gehad terwijl ik dat normaal wel heel erg heb Cool

Ik heb op allebei de zijdes gegaloppeerd en het gat echt goed OK dan! Donderdag mag hij naar huis Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie