natte benen !! haha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

natte benen !! haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 22:36

hallo, ik ben vandaag weer een buitenritje wezen maken. ging echt super !!! *LOL* en ik woon vlakbij een zwemplas dus ik denk we gaan daar maar eens heen kijken of ze nu wel het water in durft (wou ze eerst namelijk niet). nou de eerste paar keer wilde ze niet, dus maar door blijven drijven en gerust gestelt en ja hoor daar ging ze dan eindelijk!!! OK dan! ze vond het echt te gek!! lekker draven in het water en met de voorbenen schrapen in het water (wel ffies uitkijken dat ze niet in een keer gaat liggen haha )
hebben jullie paardengekken ook vandaag nog iets leuks meegemaakt met de paarden of pony´s vertel het dan !!

groetjes elise Party!! en natasja Lovers

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 22:50

heeft niemand iets leuks (of juist niets leuks) gedaan?? Scheve mond

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:56

heeft er vandaag nog iemand gereden????
ik ben bezig om 1 van mijn andere pony´s te beleren heb er vandaag opgezeten en op gestapt ging super!!

groetjes

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:11

ik heb sindskort een haflinger merrie en vandaag heb ik ook gereden in de bak en ze deed het super, met een beetje eigenwijsheid erbij Knipoog
Ze kon eerst nog niet zo goed galooperen en vandaag ging dat al een stuk beter.
het enige wat ze nog doet is veel omder heen kijken wat er gebeurd en wat de andere paarden doen. maar dat veranderd binnenkort nog wel Lachen

morgen ga ik ook lekker buiten rijden. en op mijn gemak mijn stal doen en wat andere dingen. hopelijk is het dan wat beter weer.
vandaga was er in tilburg veel regen en onweer.

nou dat heb ik vandag gedaan en ga ik morgen doen Knipoog

groetjes barbara

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 16:04

leuk hoor! ik heb ook altijd haflingers bereden en beleerd. de haflinger waar ik eerst op reed kon ook niet goed galoperen. maar na 2 weken had ze het onder de knie!
succes ermee hoor!!

groetjes elise en natasja Party!!

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:07

dankje wel Lachen