gisteren les oefencros

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessake

gisteren les oefencros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 21:17

Omdat het dit weekend bij ons op de manege mini military is gingen we gisteren de vaste hindernissen oefenen, had er echt zin in OK dan! Alleen was niet meer echt een goed spring paard over Bloos! Dus had ik Jamaica gepakt (nog een wat jonger pitter paardje wat niet echt ervaring heeft met springen maar goed zijn best doet en ik wel vertrouw)

Eerste effe ingereden met de groep in de binneban en jamiaca was super braaf (zijn we niet echt van haar gewoon Haha! ) En toen naar buiten toe naar de grote buitenpisten waar de hindernissen stonden. De eerster hindernis was gewoon groen houte standers met klein boomstammetjes als balken. Jamaica vloog er op af en toen erlang, daarna ging ze er wel over (ze sprong veel te hoog Tong uitsteken ) en de 2de keer ging ook goed ze storemde er op af Lachen voor de rest waren er nog tonnetjes, boomstam, hekjes, breetespring, soort kasteeltje (hoogte en breetje) en nog een paar

Ze heeft voor de rest alles nog goed gesprongen (buiten ene niet maar heb echt wel lang zitten proberen ging echt niet Lachen ) alleen moets ze overal minstens 1 keer erlangs vleigen of weigeren (maar ik had eigenlijk slechter verwacht van haar dus Knipoog ) ben wel een paar keer in haar nek terecht gekomen en we zijn een paar keer in volle galop de buitenpist door gecrost en heb een extra blaar bij Ach gut maar het was fun!!!!

alleen bij de laaste hindernis (was een breede en hoogtesprong) stoten ze haar voor poot tegen de hindernis en ze liep omidelijk heel erg mank Scheve mond ik sprong er ommidelijk van af en liep effe met haar rond naar een rondje liep ze weer normaal maar ben toen toch gestopt en haar been gaan afspuiten nu maar hopen dat ze er niks aan heeft en dat ze gewoon effe pijn had door het stoten.

Maar heb nu wel echt zin in de mini military van zaterdag (ik doe mee Haha! )
eindelijk nog es cros Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

DANIenVLIEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:19

hmm leuk maar asl ze kreupel blijft lopen, zou ik die cross maar af zeggen als ik jou was, beter wachten tot een volgende keer.
als alles goed is; Veel plezier!!!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 06:04

hoe bedoel je cros afzeggen??? ik moet niet op dat paard cros rijden he Lachen was maar gewoon om teoefenen morgen weet ik pas met welke paarden ik moet rijden (doe mee met de manege paarden he)
maar denk niet dat ze nog kreupel want na een minut liep ze weer normaal maja zal het vandaag es zien he

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Natalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 07:30

Is het zaterdag én zondag of alleen zaterdag?
Misschien dat als ik tijd heb en het zondag ook is dat ik wel ga kijken...

Sommigen maken het leven mooier, gewoon door er te zijn...
30-05-2007 Annelies
20-02-2009 Daan

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 18:26

het is ook zondag
en jamaica is gelukkig niet meer mank Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie