Amerika, here I come!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Amerika, here I come!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:02

Whaaaa mensen!

Ik had me al een tijdje geleden opgegeven bij Travel Active voor het Summercamp USA programma (aanrader!). Nu wachtte ik al een heeeeele tijd op bericht terug, dat ik was aangenomen in een Camp ofzo, en vandaag... Kwam het beslissende telefoontje!

IK BEN AANGENOMEN! Haha! wieeeeeeeeeeehoe!

De website van het camp is http://www.campmarshall.org, en als je daar gaat kijken zie je al dat het een 'horses camp' is. Echt super! Ik had namelijk paardrijden opgegeven als een van mij "special skills". En nu kom ik nog in zon kamp terecht ook... echt super! Mijn dag kan gewoon niet meer stuk...

Ik ga naar Amerikaaaaa Haha! Schijnheilig *LOL* Vingers aflikken


Afbeelding

Het programma is trouwens zo: er zijn rijke kinderen in het Camp, en degenen die eigen paarden hebben kunnen ze meenemen... En allemaal leuke dingen doen met hun dieren!
Een greep uit de website:
Specialized weeks will include:

Week 2 Western
Week 4 Hunter over fences
Week 6 CC/dressage
Week 7 Soccer

Lachen man! Met allemaal kinderen paardenvoetbal doen Haha!

En voor de kids zonder eigen paard:
Horse Lovers' Camp brings together young people who have been introduced to riding and the love of horses, but do not have their own. They will learn basic horse care and horsemanship. Campers will share the responsibilities with a buddy for feeding, grooming, cleaning their stall and preparing to ride their horse. Campers will ride daily. Classes include: Safety, fitting and showmanship, trail obstacles, equitation and stable management. All tack, equipment and approved helmets are provided.

Oooh ik ben echt ZO benieuwd! Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:04

Ik ben zO jaloers , ik wil ook ! Fleur als je terug bent wil ik een SUPERlang verslag van je .....

Enne , Australie staat nog steeds he ? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:05

Natuurlijk!! Haha! Maar eerst dit... enneh... met dat verslag komt het goed Haha!:D:D ik denk dat je nog gek van me gaat worden!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:16

gaaf zeg!!
neme je wel genoeg zonneband mee Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:28

Ja ja ik zal mn best doen... ieee lekker de hele dag buiten EN met paarden werken... perfectie bestaat dus WEL Tong uitsteken

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:30

Dat je dat durft Bloos! Rolleyes