paard wezen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:18

aardig beestje, mooi sterk gebouwd
heeft ie recent M2 gelopen?
ik vind de bespiering, vooral op de hals nogal arm
ze heeft wel een beetje overconditie
en dat wegzetten van het been kan op lichte ataxi duiden ...
zware ataxi daar ziet het paard er niet naar uit, dan zie je vaak een erg iele achterhand in vergelijking met de voorhand...
goed dat je iemand hebt meegenomen die er verstand van heeft!

11 jaar vind ik overigens echt niet oud!
mooie leeftijd
leuk dat je er ook mee kan fokken
zitten er dan wel predikaten bij de merrie?
ze staat wel wat ouderwets in het type heb ik t idee.
is het een kwpner?

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 10:26

Nee ze heeft een tijdje geleden M2 gelopen maar alle oefeningen zitten er nog in Lachen Dat hebben ze namelijk allemaal eruit gereden bij het voorrijden. Maar ik kreeg het er allemaal niet uit hoor :p
Nou ik hoop dat het geen ataxie is :S Hoop dat er morgen wat blijkt dan. Die vrouw zelf denkt dat het stijfheid of voorzichtigheid of misschien was de volte te klein is want ze doet het echt alleen op die volte op de harde ondergrond. Verder loopt ze overal regelmatig.
Nee ze heeft geen predikaten maar het lijkt me wel leuk om dan ook met dr naar de keuring enzo te gaan Lachen Het is een gewone kwpn'er ja. Focus x Fresco.

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 23:26

Nouhouuuuuuuuuuu, de dierenarts weet ook niet wat er mis is met dr. Hij heeft wel wat dingen uit kunnen sluiten maar kan niet met zekerheid zeggen wat het is en of het dus snel over kan gaan... Nu dus maar afwachten, ze heeft nu medicijnen...:s:|

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:39

Nou dan zou ik toch maar weer verder zoeken,je weet maar nooit hoe lang dit gaat duren!
Joh er zijn zat leuke paarden hoor,alleen je moet de tijd willen nemen om te zoeken!
Ooit vind je de ware voor jou!
Succes!
Lundi

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:42

Ik zou niet voor de Argus gaan.
Ik ken een Argus, da's echt een zeikpaard...
Elke keer op wedstrijd si er wel weer iets eng! Laatst liep het echt helemaal uit de hand.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:26

Dat zegt natuurlijk niks. Niet elk paard is hetzelfde, misschien is die jij kent wel net toevallig een uitzondering...

Blijf gewoon verder zoeken naar een paard, hoe meer je er hebt gezien, hoe beter.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:27

Spannend hoor maar ik zou gewoon wat verder kijken en eventueel Cees of mariel om advies vragen mischien weten zij wel een leuk paardje voor je
Zij kennen in ieder geval een paar goede handelaren waar ze al jaren goed contakt mee hebben en waar leuke paardjes vandaan komen
Neem Whisje en Shadje!