Er zijn ook nog EERLIJKE mensen! ik mazzel!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shiloh

Er zijn ook nog EERLIJKE mensen! ik mazzel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 06:18

Oh ik had gisteren toch zo'n mazzel.

Elke woensdag avond heb ik dansles, ik doe zilver, en na ons komt nog de groep goud. Na mijn les bleef een vriend van mij nog even om mij te helpen met biologie. Ik heb vandaag proefwerk en snapte er niet veel van, dus hij heeft me dat uitgelegd. Toen we klaar waren met biologie heb ik hem bij de bushalte afgezet, want hij moest terug naar utrecht (Daar studeert hij) dus fiets weggezet, schouder/handtasje op de fiets gelegd.. ff staan kletsen, toen kwam de bus afscheid genomen. Ik pak mijn fiets en fiets weg.

Zo'n 300 meter verder zit ik me te bedenken hoeveel zin ik wel niet heb in oostenrijk (ik ga vrijdag met school naar oostenrijk skieën.) en bedenk me dat ik thuis de kleren die ik heb kunnen lenen van een meisje even moet passen...(meisje ken ik via het dansen, en een andere vriend van mij zou die spullen gisteren avond voor me mee nemen naar het dansen.)

OEPS!!! net op het moment dat ik me bedenk dat ik die kleren op de dansschool heb laten liggen vallen mijn sleutels uit mijn jaszak, die ik opraapte en in mijn tasje wilde doen. OEPS waar is mijn tasje Verward Ik kei snel terug gefietst naar de dansschool, en binnen even die tas met kleren gepakt, daarna zoeken naar mijn tasje, maar op de dansschool lag die niet Verward

OEPS denk ik bij mezelf... die moet bij de bushalte gevallen zijn. Ik was allang blij dat mijn mp3 speler en mobiel niet in dat tasje zaten maar ik in mijn broekzakken had zitten. Dus ik kei snel naar de bushalte gefietst, geen tasje Verward ik bedacht me intussen dus dat ik die op mijn fiets had gelegd, maar er vervolgens niet afgehaald heb en zo ben weggefietst. Dus ik die weg fietsen die ik daarna gehad heb.... geen tasje Verward OEPS! kon hem nergens vinden. Intussen was het al wel iets van half 10, ik was alleen en het is nou niet ECHT een buurt waar je je geheel veilig kunt voelen.

Ik mijn vader bellen. Ben je alleen dan? ja ik ben alleen? .... hoe wou je naar huis komen dan? .... fietsend.... alleen? ... ja hoe anders? ... en je tasje? ... jah die kan ik dus niet vinden... ik kom er wel even aan...

Mijn vader kwam er dus aan Haha! ondertussen verder rondkijken of ik dat tasje zag. Net op het moment dat mijn vader gearriveerd is en zijn auto even weg wilt zetten gaat zijn telefoon.... Vervolgens stapt ie uit... met de mededeling....

Je tasje is terecht!

Je kunt je voorstellen dat ik daar zo stond van.... Verward:? huh??? Verward:? wat bleek... een hardloper had mijn tasje gevonden en meegenomen. In het tasje zat mijn danskaart met mijn adres, en mijn zus had haar mobiele nummer laten registreren op ons adres (wij hebben geheim nummer)... dus die man had mijn zus gebeld over een gevonden tasje. En mijn zus vervolgens weer naar mijn vader.... Die man zou het tasje even langs komen brengen OK dan! OK dan!

Nog geen 5 minuten nadat ik thuis was stond die man voor de deur. Ik kon hem niet blijven bedanken... Ok als het tasje weg was geweest, was het geen complete ramp, er zat mijn danskaart in, jah ok mijn bankpasje en wat andere pasjes... maar verder geen los geld (30 cent Verward ) deo, een borstel en kouwgom... maar toch wel fijn dat ik nou allemaal niet meer hoef laten te blokkeren en zo .... gelukkig zijn er dus ook nog eerlijke mensen in deze wereld!

En ik moet in het vervolg niet meer zo dom zijn!

Reactie van die vriend die ik had afgezet bij de bushalte.... (ik had hem ook in paniek gebeld voor ik mijn vader belde....)
"WAT BEN JIJ EEN ONGELOFELIJKE MAZZELPIK! " Doek GOEHOED!!! Schijnheilig

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 06:27

Je hebt dus gewoon echt mazzel gehad,tegenwoordig gebeurd dat niet veel meer dat ze zomaar achter je aan gaan bellen om je spulletjes terug te bezorgen!
Nou hopen dat je met het maken van je biologieproefwerk ook zo een mazzel hebt!
Verder alvast fijne dagen in Oostenrijk!
En let op je spullen,hahhahahah!
Groetjes Lundi

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 06:54

je hebt idd mazel gehad!
wel een opluchting he als je denkt wat kwijt te zijn en uitendelijk heb je het nog gewoon

Dag lieve mama...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:07

Gelukzak, ik let daarom ook zo goed op waar ik alles laat enzo Haha!

Have fun in Oostenrijk Knipoog

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

pepijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:37

Jammer dat er nog weinig van dat soort mensen zijn.
Wat ben jij een gelukzak!!

She's not what you're used to

barbara8aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 09:34

dat is zeker mazzel hebben zeg Lachen

SHIVA IS MIJN STOERE MAFLINGER Lachen

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 09:56

Ohh dan raak je echt in de stress hè als je iets kwijt bent en je kan het niet vinden! Je hebt wel geluk gehad! En veel plezier in Oosternrijk Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 09:59

Geweldig dat er nog eerlijke mensen zijn .. nog veel plezier in oostenrijk.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:48

Ik ben ook zo'n eerlijk mens Haha!
Ik heb vandaag op het perron in Amsterdam de tas van een vrouw gevonden en heb haar net opgebelt!

Ruim twee weken geleden is mijn tas in de trein gestolen maar toen heeft niemand mij even opgebelt om te zeggen dat ze mijn tas (inc. 2 mobiele telefoon en portemonee met álles erin!) hadden gevonden!

geen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 19:19

jah je bent dan echt heel erg gelukkig als je gewoon je spulletjes weer terug hebt Haha!... heb echt mazzel gehad Lachen ...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:24

gelukkig maar zeg!!
(ben je nou niet door de stress alles van je proefwerk vergeten Tong uitsteken )

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:38

dat is nog eens mazzel hebben! fijn dat alles weer teruggebracht werd

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 21:23

neuj asjoe4ever... proefwerk ging best relaxed eigenlijk... ben nu alleen wel beetje gestressed voor oostenrijk Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:37

Bij mn vader is zoiets ook ooit gebeurd. Zijn portomonee is ooit uit de auto gejat, waarna het kleingeld (waar helaas ook zn trouwring tussen zat) er uit is gehaald. De rest (portomonee met briefgeld en pasjes erin) is in de berm gegooid en later gevonden door een man.

Dus we werden gebeld en pap is zn portomonee gaan halen daar. Toch een beetje geluk, pap had m nog niet gemist en dus nog niet alles geblokkeerd.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie