Een echt penny-meisje verhaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:48

WHOOPY"]
[quote="Pablolover schreef:
Ze zegt toch zelf dat het een penny verhaal is? Waar maakt iedereen zich dan zo druk om Verward
Lang leve de lol toch???

.
En met dat "pennyverhaal" van je heb je nu toch al mooi 4 pagina's aan reacties gekregen! Lang leve de pennymeisjes! Het is toch juist leuk dat er topics zijn van mensen van alle leeftijden! Dat commentaar altijd op pennymeisjes. Wat me trouwens opvalt is dat het commentaar veelal komt van DAMES?? die zelf net de leeftijd van pennymeisje zijn ontgroeid en denken zelf zeer volwassen te zijn. Laat lekker iedereen in zijn waarde en als je iets niet leuk vindt, reageer dan niet!
[/quote]

helemaal mee eens

op naar de pagina 5 Haha!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:22

Het valt me trouwens wel op dat degenen die zoveel commentaar op het verhaal hadden nu ineens niet meer reageren Schijnheilig

Haha,pagina 5 alweer Tong uitsteken

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:46

dat komt omdat de moderators plotseling UN gaan uitdelen en ik besloten heb mijn mening maar voor me te houden..
ik lees nog wel mee

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:48

Op naar pagina 6! Dat gaat goed he lauee? Haha!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-04 16:11

manonnetjoe schreef:
Op naar pagina 6! Dat gaat goed he lauee? Haha!


toen ik begon met deze topic wist ik dat er erg veel commentaar zou komen, maar dat hij ondertussen al 5 pagina heeft Bloos! tja, echt vaag...

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:43

sorry hoor maar dit moet me ff van het hart.

Wat kunnen sommige mensen kinderachtig zijn zeg bah.
Ik kan ze soms begrijpen maar ze zijn zelf ook zo geweest, en ja je kan soms om ze lachen, zowat Verward

Ik pas zelf op kinderen (oke ze zijn jonger dan in dit geval) maar mijn buurjongetje van vier vertelt ook trots als hij weer eens gereden heeft en hoe lief zijn paard dit keer wel niet was en dat hij pratend, zonder hulpen zijn paard kan laten lopen. Alleen jammer voor hem dat zijn paard maar 1 gang kan Haha! (met andere worden ik ben zijn paard) maar ik laat hem lekker in zijn waarde en geef hem spelender wijs wat tips, en als hij het dan aan iedereen vertelt, ben ik alleen super blij voor hem *LOL*
vind het altijd zo lief Lovers , laat ze lekker kind zijn, een meisje met een pop ga je tog ook niet coriceren dat je een baby niet op de kop moet hangen Verward
En zeg je tog ook niet. Ja hoor dan heb ik in mijn leven al honderd kinderen gehad. Of ik heb alle wilde conomara's getemd Verward Ik ga ze ook niet af kafferen vind het gewoon super lief het is het begin naar de volwassenheid. Ooit wel een gehoord van spelender wijs leren of van elke ervaring word je wijzer

En wat de penny bedreft, het is reuze goed dat ze dat blad hebben uit gevonden, tja alleen nu vind je het niks meer aan, net zo goed als dat je vroeger naar sesamstraat keek.

en je heb een harstikke lief paardje, ik denk dat sommige gewoon ook jaloers zijn dat zijn jong kind als jij al een eigen paard heb. Ik zou zeggen wees er trots op OK dan! En dat ze beiden naar je hinnikte is tog super lief Lovers

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 10:16

marjoleinie schreef:
en je heb een harstikke lief paardje, ik denk dat sommige gewoon ook jaloers zijn dat zijn jong kind als jij al een eigen paard heb. Ik zou zeggen wees er trots op OK dan! En dat ze beiden naar je hinnikte is tog super lief Lovers


kan me haast niet voorstellen dat er (oudere) mensen zijn die jalours zijn op mij! wat leer ik toch weer een hoop op bokt Haha! Tong uitsteken

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:41

Ik vind dit niet echt een penny-verhaal Scheve mond

Wij hebben namelijk op de manege ook zo'n paardje staan. Als je in z'n stal komt moet je meteen z'n hoofd pakken, anders heb je kan dat je getrapt wordt of hij gaat steigeren. Verder is het toch leuk als ze naar je hinneken Al is dat meestal wel voor eten Haha!

En tja...marjoleinie heeft wel gelijk. Vroeger zijn jullie ook zo geweest, dus Verward

Sometimes tears say all there is to say.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:51


;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, Marsie2 en 82 bezoekers