YEs mijn eigen shetlandveulentje !!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:29

oooooooooo wat mooi! WAt een mooie beestjes zijn dat he. Heb er zelf ook eentje, een van iets van 9 maanden oud. Heb hem gekocht afgelopen november op Hedel paardenmarkt. Ook een hengstje en hij begint al aardig spatjes te krijgen. (zie onderaan in mijn profiel) Ik heb al geinformeerd naar tarieven van castratie.... Maar nu is hij nog te jong.
Ik heb ook rijpaarden maar met deze rommel ik gewoon wat aan. GEwoon wat borstelen en zo. Wat mee aanklooien. Gewoon hobby.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:31

Gefeliciteerd! Ik vind hem erg leuk. Lachen

garfieldjuh

Berichten: 1361
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:55

gefelicteerd! veel plezier dr mee

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 14:09

Desiree schreef:
oooooooooo wat mooi! WAt een mooie beestjes zijn dat he. Heb er zelf ook eentje, een van iets van 9 maanden oud. Heb hem gekocht afgelopen november op Hedel paardenmarkt. Ook een hengstje en hij begint al aardig spatjes te krijgen. (zie onderaan in mijn profiel) Ik heb al geinformeerd naar tarieven van castratie.... Maar nu is hij nog te jong.
Ik heb ook rijpaarden maar met deze rommel ik gewoon wat aan. GEwoon wat borstelen en zo. Wat mee aanklooien. Gewoon hobby.

Haha, ik heb hier voorlopig wel wat te doen. ik moeth em nog helemaal mak maken en ze halstertje.. Maardaarna als hij dat allemaal kent ga ik ook wat aanklooie tot zijn, 2,5 de leefdtijd. Als hij vervelend word gaan zijn ballen er hier ook af, hij staat nu achter me huis lekker dichtbij

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:25

Leuk halstertje kopen (kleinste maat), en gewoon vast zetten, want ze zijn toch niet sterk genoeg om zich los te trekken. Aldoende leert hij het. En borstelen kennen ze zo.

Dennis

Berichten: 31476
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 14:36

Gefeliciteerd hoor!!!!


Maar dat had ik in het shetland topic ook al gezegt Lachen.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:18

Desiree schreef:
Leuk halstertje kopen (kleinste maat), en gewoon vast zetten, want ze zijn toch niet sterk genoeg om zich los te trekken. Aldoende leert hij het. En borstelen kennen ze zo.

Ik moet hem eerst zien om te krijgen Bloos

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:18

Hey wat leuk joh!

Gefeliciteerd! En ik kom hem snel een keer in het echt bewonderen Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:19

horsewisper"]
[quote="Desiree schreef:
Leuk halstertje kopen (kleinste maat), en gewoon vast zetten, want ze zijn toch niet sterk genoeg om zich los te trekken. Aldoende leert hij het. En borstelen kennen ze zo.

Ik moet hem eerst zien om te krijgen Bloos
[/quote]

Pony tussen je benen, armen om zijn nek, en hij kan niet meer weg. Kan je zo het halstertje om doen Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:50

Richtje"]
[quote="horsewisper"][quote="Desiree schreef:
Leuk halstertje kopen (kleinste maat), en gewoon vast zetten, want ze zijn toch niet sterk genoeg om zich los te trekken. Aldoende leert hij het. En borstelen kennen ze zo.

Ik moet hem eerst zien om te krijgen Bloos
[/quote]

Pony tussen je benen, armen om zijn nek, en hij kan niet meer weg. Kan je zo het halstertje om doen Knipoog
[/quote]
en dan bok *LOL* Tong uitsteken

Haha nee kom maar kijke

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:29

duss,e het wordt teuntje??
wel een lieverd hoor,
had je nou nog ene paard, of is dit je eerste?