Sjips, ijzer kwijt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 20:58

Werd net gebeld: Gipsy is vandaag een ijzer kwijtgeraakt, 3x raden wie er morgen zou gaan rijden...... Mijn persoontje dus! Ze stond al op de lijst voor de smid zaterdagochtend en nu is ze ook nog eens bovenaan op de lijst gezet (bij de rubriek urgent, dus losse ijzers, ijzers kwijt etc.), dus dat komt wel in orde, maar dat wordt dus niet rijden morgen voor mij. Ze heeft al een keer een overbelaste pees gehad omdat we tijdens een buitenrit een ijzer kwijt waren geraakt ruim een uur van huis, dus ik durf er niet op te gaan rijden, ook al zou dat misschien best kunnen, rustig aan op een zachte bodem. Beter een dagje stappen, grazen en luieren dan een kreupel paard! Maar toch jammer, ze ging zo lekker en ik had er helemaal zin in om er morgen eens flink tegenaan te gaan in de bak en dan zaterdag lekker naar buiten. Nou ja, dan maar alleen die buitenrit en de dressuur een keertje overslaan, heeft zij ook mazzel..... Keertje tijd besteden aan uitgebreid poetsen en toiletteren en tuig schoon soppen kan ook geen kwaad.

_________________
<FONT COLOR="BLUE">De natuurlijke trots en adel van het paard zijn af te meten aan zijn verzet tegen geweld en bedrog</FONT>
<FONT COLOR="PURPLE">Alessandro Alvisi 1887-1951</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-10-11 20:59 ]</font>