Halve waarheid verteld!! over mijn paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:12

Het lijkt mij niet de bedoeling dat dit een wel/niet topic wordt. Als jullie niets zinnigs te zeggen hebben, zeg dan niets.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:14

er word alleen verteld dat wouter in het begine dat hij bij de manege stond wel normaal op buitenrit kon

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:12

Wouter is een manegepaard die gewoon te vaak zijn zin heeft gekregen omdat niet alle manegeruiters even goed zo'n beestje aan kunnen pakken. Zo heeft ie streken gekregen. Een goed manegepaard is moeilijk te vinden, zeker eentje die het ook jarenlang braaf blijft doen. Wouter was duidelijk niet meer geschikt en daarom werd ie verkocht. Voor Wouter beter en Sandra wilde Wouter dolgraag hebben. Anders was ie naar iemand anders gegaan. Sandra wist hoe wouter was, heeft hem zelfs een tijd geleasd voor de verkoop. Dus over halve waarheden is geen sprake. Dit is geen welles/ nietes verhaal. Ik vind het gewoon oneerlijk van Sandra om zulke dingen neer te zetten omdat ze precies wist waarom Wouter weg moest.

Citaat:
En waarom reageer je niet gewoon onder je eigen naam ipv een schaduwaccount

Deze persoon is nieuw hier, was nog niet eerder op bokt geweest, dus niet gelijk zo brullen!
Cindy en Spetter

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 23:29

bij deze sorry, Eva. Ik geef niemand in het bijzonder de schuld, maar zo zie ik dat!! En Lia heeft gezegd dat hij bij de vorige eigennaar neit naar buiten kon. Dan ga ik er direct aandenken dat hij daar ook er vandoor vloog! Ik ben ook maar een mens.

Ik ben bang geworden, omdat we toen door de wijk zijn gevlogen bijna tegen een auto op!!

IK weet ook heus dat de manege mij wil helpen maar ik wil het liever rustig doen ik bedoel ik moet hem eerst weer gaan vertrouwen voordat ik erop naar buiten durf> want hij voelt het direct wanneer ik bang wordt!

je zegt dat ik te lief ben maar waarom kan ik hem in de bak dan wel aan? okay hij is er ! x sinds anderhalf jaar vandoor gevlogen in de bak> En met mijn wedstrijd ging het ook goed, deed hij nix verkeerd.

Ik zie de dingen gewoon anders omdat ik het ook maar hoor van iedereen! SORRY het ligt niet aan nieboer het is een goede manege anders zou ik er wel weg gaan! En ik geef niemand van Nieboer de schuld dat Wouter zo is geworden. Maar ik hoor ook maar dingen!

Sandra

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 23:37

Jah, ik wist precies waarom wouter werd verkocht. En dat was ook logisch. Maar als het al waar is dat hij bij de vorige eigennaar neit naar buiten kon, kon er tog iets zijn gebeurt. Maar volgens Eva is dat niet zo. Maar Lia zei het daar stond je bij. Dus ik weet het niet meer?!
En ik geef helemaal niemand de schuld, wouter is zelf zo geworden!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 00:12

Tja, het is een Haf he!!! Die hebben duidelijkheid en structuur nodig. Niet van misschien gaan we naar links, nee, gewoon we gaan naar links. Anders gaan ze zelf aan de wandel. Straffen op het juiste moment en (ook heeeeel belangrijk) belonen op het juiste moment.

Maar Hafs zijn ook best koelbloedig dus met de juiste hulp kun jij echt wel buiten rijden. Geduld, geduld en geduld en doorzettingsvermogen. Maar eigenlijk geldt dat voor elk paard. Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.