tsss sommige ruiters

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:46

waar heeft ze het paard nou voor??
Om zelf ene beetje zich te hechten aan dat beesie??
En het beesie laten stikken, en keihard laten werken, ik weet neit wat je hier mee moet doen eigenlijk

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:48

misschien doen ze het niet tactisch, maar lijkt mij toch dat ze het voor dat paard doen. klinkt misschien lomp en hard, maar ik zou zelf in zo'n situatie ook best hard zijn. ik vind het namelijk niet gek dat zo'n paard 'goed' loopt als ie eigelijk al dood moe is. maar wil niet zeggen dat ik die vrouw niet snep. ze moet alleen wel hulpp gaan zoeken denk ik, want zo is het voor beide niet goed.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 22:33

Pervinco schreef:
Dus jullie bepalen voor haar dat het rijden niet goed gaat?


Ik zeg niet tegen haar van he je rijd slecht. zo lomp ben ik niet. alleen ze rijd nu al dik 2 jaar in de L1 en ze gaat bijna elk weekend op wedstrijd. daarnaast is ze erg bang ze zit heel erg naar voren en laat het paard zo onder haar uit lopen. dus ik denk dat we daaruit kunnen afleiden dat het rijden niet echt goed gaat

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:44

Nou, als goed rijden winst rijden betekend... Beetje bullshit eerlijk gezegt. Dan heb ik met al die jaren ook blijkbaar bar slecht gereden, terwijl ik zelf er tevreden over was... Het zegt overigens (imo) ook genoeg dat ze L rijdt...

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 07:02

[quote="Pervinco"]Nou, als goed rijden winst rijden betekend... Beetje bullshit eerlijk gezegt. Dan heb ik met al die jaren ook blijkbaar bar slecht gereden, terwijl ik zelf er tevreden over was... Het zegt overigens (imo) ook genoeg dat ze L rijdt...[/quote]

nou daar ben ik het niet mee eens. naar mijn mening kun je in de b redelijk makkelijk een winstpunt halen. en je leest ook verhalen over zz ruiters die lomp omgaan met hun paarden terwijl je van hun dat juist niet verwacht.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 07:35

foetsie schreef:
Weer zon miep die niets van anderen aanneemd.
Toch mooi dat er mensen bij jullie op stal het lot van deze paard wel aantrekken en dat hij dus wel bijgevoerd word.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:50

capopjekop"]
[quote="Pervinco schreef:
Nou, als goed rijden winst rijden betekend... Beetje bullshit eerlijk gezegt. Dan heb ik met al die jaren ook blijkbaar bar slecht gereden, terwijl ik zelf er tevreden over was... Het zegt overigens (imo) ook genoeg dat ze L rijdt...


nou daar ben ik het niet mee eens. naar mijn mening kun je in de b redelijk makkelijk een winstpunt halen. en je leest ook verhalen over zz ruiters die lomp omgaan met hun paarden terwijl je van hun dat juist niet verwacht.
[/quote]

Om te beginnen heb je aan 1 wp niet genoeg, en ik reed met Apollo toch iedere keer net eronder... Toch knap, ik had hem behoorlijk goed aan het lopen...

Hanniebal

Berichten: 501
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:42

dat is dus echt belachelijk, waarom heeft ze dan paard als ze hem niet aankan...

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:34

Hanniebal schreef:
dat is dus echt belachelijk, waarom heeft ze dan paard als ze hem niet aankan...


Ik denk niet dat ze dat van tevoren wist... Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:38

Niet aankunnen is een heeeeeel groot verschil met bang zijn. Volgens mij kan ze dat paard wel degelijk aan... Ze durft alleen niet.

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 13:41

Precies: Ze mist het zelfvertrouwen.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:14

Pervinco"]
[quote="capopjekop"][quote="Pervinco schreef:
Nou, als goed rijden winst rijden betekend... Beetje bullshit eerlijk gezegt. Dan heb ik met al die jaren ook blijkbaar bar slecht gereden, terwijl ik zelf er tevreden over was... Het zegt overigens (imo) ook genoeg dat ze L rijdt...


nou daar ben ik het niet mee eens. naar mijn mening kun je in de b redelijk makkelijk een winstpunt halen. en je leest ook verhalen over zz ruiters die lomp omgaan met hun paarden terwijl je van hun dat juist niet verwacht.
[/quote]

Om te beginnen heb je aan 1 wp niet genoeg, en ik reed met Apollo toch iedere keer net eronder... Toch knap, ik had hem behoorlijk goed aan het lopen...
[/quote]

ik weet dat je aan 1 wp niet genoeg hebt, maar dan heb ik vast hele softe jury's of bij ponys zijn ze softer, maar ik heb vaak het gevoel dat ze niet supertjes loopt en ik heb elke wedstrijd een winstpunt. dus vandaar uit trek ik mijn comclusie en als ik er naast zit, mijn excuses.

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:18

Pervinco schreef:
Niet aankunnen is een heeeeeel groot verschil met bang zijn. Volgens mij kan ze dat paard wel degelijk aan... Ze durft alleen niet.


nu ik alles terug lees, denk ik dat dat zeker het geval is. en dat is niet 1, 2 3 opgelost, aangezien ik zelf weet hoe dat is. ik weet niet of ze die instruteur die ze nu heeft vertouwd, maar ik had er heel veel aan dat ik de mijne echt vertrouwde. zo ijn we het rijden opnieuw rustig op gaan bouwen en ik kan zeggen dat het nu heel goed gaat.