Vanmiddag voor het eerst les met Zhanna!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Vanmiddag voor het eerst les met Zhanna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:24

Vanmiddag ga ik mijn eerste les met Zhanna volgen! Ben heel benieuwd, ik heb zelf zoiezo al heel lang geen echt les meer gehad omdat ik niet echt een paard had waar dat mee mogelijk was. Maar Zhanna heeft volgens mij echt wel wat dressuur capaciteit, ze vind het volgens mij best leuk en ze zal niet 1,2,3 verkocht worden (ook een erg belangrijke factor). Dus ik ben benieuwd, misschien ooit nog weleens wedstrijden!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:29

Veel succes vanmiddag!!!!
Maak je wel foto's van de les........

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:31

Vel succes!! En we moeten nog steeds iets afspreken hoor!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 10:32

idd Pinky-girl! Want ik wil nog steeds een keer mee op de wagen! Als ik (hopelijk morgen) mijn rooster heb dan pm ik je even!

Foto's van de les zal waarschijnlijk niet lukken, maar ik zal de camera meenemen Lachen

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 19:19

Owh man, wat een verschil! Het ging echt super! Zhanna is echt heel erg werkwillend en doet heel graag wat ik van haar vraag, alleen vind ze het allemaal erg moeilijk. Ze is ook nog jong natuurlijk. Maar ik heb echt veel geleerd vandaag, heb nu al zin in de volgende les! Wat ook erg leuk is is dat de eigenaar perse wil mee betalen aan de lessen, eerst wou hij zelfs het hele lesgeld maar dat wilde ik niet. Toen stond hij erop dat hij de helft zou meebetalen... Ik vind dat echt zo lief van hem!!! Laat zien dat hij het geweldig vindt dat ik nu les heb genomen! Haha!