Zo gaat het lekker

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 20:04

Vandaag ging het gelukkig weer lekker met rijden. Laiser deed nu wel wat ik zondag tijdens de les van hem vroeg. Hij doet nu zelfs schouderbinnenwaarts. (En dat voor een paard wat B start....)
Gelukkig maar dat hij het nu wel doet. Hij gaat het echt steeds beter doen. Ik ben zo blij met hem.
Een stalgenootje had haar fototoestel bij zich vandaag en heeft een foto gemaakt van Laiser en mij:
[img]../upload/160/10102001k.jpg[/img]


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 20:58

Aaaah, wat een prachtpaardje!!! Vind hem echt helemaal goed!!! Hij loopt super zo te zien. Kwijl Ruilen???? Knipoog Lees verslag van de dag en je wilt meteen niet meer haha. Haha! *grinnik*
Nee hoor mickey, erg mooi paardje, lekker zo doorgaan, jullie komen er wel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:04

ik vind het ook een mooi paardje en hij kan mooi lopen voor een paard dat B loopt zeg
ben je van plan verder tegaan want ik las eerst:' B is moeilijk genoeg voor mij en laiser'

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:18

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-16 09:58 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:08

Kwijl wat een paard!!! leuk dat het zo goed gaat joh!! Als ik een paard zo zie lopen en wat er zo uitziet, tja, dan valt mijn mond open!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:01

Citaat:
Op 2001-10-10 22:04, schreef Yentl:
ik vind het ook een mooi paardje en hij kan mooi lopen voor een paard dat B loopt zeg
ben je van plan verder tegaan want ik las eerst:' B is moeilijk genoeg voor mij en laiser'


Tuurlijk heb ik van plan om verder te gaan met hem. Ik ga door zolang we het allebei leuk blijven vinden. Ik ben benieuwd hoe ver we het met z'n tweetjes kunnen brengen...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:04

Dank jullie wel voor de leuke berichten. Ik ben ook trots op hoe Laiser nu loopt. We hebben er hard aan gewerkt. En ik ben ook heel blij dat Laiser van mij is. Ik geniet iedere dag van hem. (Ookal heeft hij af en toe zijn kuren.... Schijnheilig )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, ComscoreBot, Hjartje, Kopmeeuw, laura22, Maanon_ en 32 bezoekers