lief,gek, paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 21:19

vandaag stond er dus een grote auto met aanhangding (lijkt op trailer) op het pleintje van ons, en dat is naast de paardenwei, als je de wei uit gaat ben je op dat pleintje. nou ex wil de wei niet uit.. omdat die 'trailer' er staat Clown dus ik fluister in ex's oor: kom op ga er langs het is geen trailer, en vertrouw me nou maar.
dus ik weer geprobeerd en ja meneer ging erdoor, meteen opgedraaid bovenste touw vast gedaan en voor het onderste moet ik altijd onder het bovenste 'kruipen maar expensive wou niet langer want dan zou ie weg springen dus ik ga terug en laat expensive achter me aan komen dus buigt zijn hoofd, ik kruip onder het touw en pak het andere touw en snel vast maken. hihi.
toen was alles goed en hij wou heel snel en schictig langs die 'trailer' dacht zeker dat ie erin moest en wou niet weg
Lovers Lovers

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:30

trailer angst?!! guido heeft daar geen last van, hij weet denk ik dat daar altijd wel wat lekkers te vinden is!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-01 21:48

nee ik denk dat ie dacht dat ie weer terug naar vorige huis moest ofzo.ik weet het niet maar deed heel vreemd.