Paarden los!! HELP!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rytje

Paarden los!! HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 12:28

Ik zou gister even gaan rijden, dus had me paardje al opgezadeld en liep met hem naar de weg door de voortuin, toen ik een dravend paard achter me aan hoorde komen Rolleyes
Het eerste wat ik dacht was, meteen voor het poortje gaan staan met Pros want dat kan Pasmiek (het paard dat los liep en ook nog eens net nieuw was) niet de weg op. Maar Pasmiek kon ook door de tuin. Dus ik heeeel snel door het poortje want ik dacht als ik eerder ben volgt Pasmiek mij en Pros wel naar de overkant van de weg de wei op. En hehe, dat deed ze gelukkig ook nog!!
Nouw toen deed ik gauw het hek dicht maarja, toen stond ik daar met een opgezadeld paard en een geflipt paard die hard rondjes aan het renne was. (het opgezadelde paard werd er ook niet rustiger op Lips are sealed .)
Maar ik was druk aan het denken wat ik zou gaan doen, toen ik hele lieve kleine hoefjes hoorde aankomen . En daar kwam Angel, de shet, aangedraafd. Nou ik denk die loopt zo de wei in, maar nee hoor, die blijft met der kont op de weg en met der kop in de berm gras staan eten. Ze wist dat het gras daar langer was! Stoom uit je oren
Nouw ik dacht nu moet ik wel even sneller gaan handelen want dit is niet zo'n veilige positie. Dus ik heeeeeeel snel Pros afgezadeld en Angel de wei in getrokken en toen waren ze daar lekker met z'n drieen aan het crossen. (iets te snel Kusje )
Ik weer snel naar achter kijken hoe ze los waren gekomen en touwen halen. En kwam erachter dat Pasmiek gewoon door het draad heengesprongen was ! Nouw toen heb ik eerst Pasmiek maar teruggehaald ( ik kon der vangen!!! ) en toen Pros en Angel tegelijk! Schijnheilig
heheeee OK dan!
Nouw ik vond dat ik uiteindelijk heel rustig en verstandig gehandelt had dus ik was heel trots op mezelf! Haha!
En het rijden uiteindelijk ging ook nog eens goed! Tong uitsteken

Life go's on

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:30

Wat een verhaal Haha!
Eind goed al goed zou ik maar zeggen!!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie