Totaal onverwacht ben ik medemama geworden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:06

De opmerking dat na ieder kitten een moederkoek mee naar buiten komt is inmiddels al gemaakt... En hetgeen waar ik bang voor was (dat ze met de kittens ging slepen) is ook al gebeurd...

Hoop voor je dat je ze nog terugziet, maar ik denk dat die kans erg klein is... Als ik jou was zou ik ofwel van de kittens afblijven als ze met mams mee komen om te eten (alhoewel daar wsn nog wel een maand overheen zal gaan...), of binnenpakken en samen met mams binnenhouden... Als je dadelijk een tweetal niet geholpen, wilde katten buiten hebt zitten ben je verder van huis Scheve mond

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:16

Waarschijnlijk heb je ze iets te weinig met rust gelaten...(Is moelijk, dat weet ik Haha!)
Dat kan per moederkat verschillen hoor, maar dat ze is gaan slepen is geen goed teken. Waarschijnlijk heeft ze haar kindjes nu ergens heel goed verstopt...

Maar toch gefeliciteerd!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 23:19

Kijk, ze lagen in de zadelkamer. Ik moet daar gewoon zijn om voer te halen etc. Tja.. daar kan ik verder weinig aandoen.. zometeen ga ik afsluiten en moet ik daar ook zijn. Ik gooi wel een blik in de doos, misschien dat er maar 1 weg is, alhoewel me dat stug lijkt.
Ik zie het wel, moeders loopt dag & nacht op ons terrein dus het lijkt me stug dat de kinderen straks weg zijn...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:23

Het probleem is (denk ik) niet dat ze in de zadelkamer liggen (mams heeft dat plekje nl zelf uitgezocht), maar dat je ze in die doos hebt gelegt. Je hebt de kittens verplaatst... Nou had dat toch wel gemoeten aangezien nr. 2 buiten was geboren, maar dat weet moeder Poes niet Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 23:29

nummer 1 was in een flat geboren Bloos!
3e etage van m'n dekenstelage Scheve mond

Help..moeder heeft 1 poesje achter gelaten.. Eentje heeft ze voor het eten verplaatst.. dat was rond 17.00...de andere ligt er nu nog en begitn behoorlijk koud te worden..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:33

heb je pb al beantwoord Lachen

Ik moet me ff inhouden om niet jouw kant uit te komen... Bloos! Heb 2 kittens een paar dagen in leven kunnen houden die ook aardig koud en levenloos waren. Heb nog allemaal spulletjes staan... *slik*

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:33

Hoi Ymke heb je de andere ook al weer terug gevonden?
En de andere een beetje warm kunnen houden?

Hopelijk komt mama gauw weer terug.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:26

Het kitten wat 'achtergebleven' is leeft volgens de laatste berichten nog steeds Lachen OK dan!