Grr.. Hypodrama weer in de bocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Grr.. Hypodrama weer in de bocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 23:11

Ik ben lichtelijk gefrustreerd

Bij het tentenkamp in rotterdam heb ik nieuwe leren laarzen gekocht. Ze moesten nog vermaakt worden maar dit was een klein klusje en m'n laarzen zouden dan maandags klaar zijn (ik was er donderdag).. Jammer dat ik ze niet meteen mee kon nemen, maar goed dan maar accoord dat ze het opsturen. (ik woon 1 1/2 uur van rotterdam vandaan)
Ik nog een keer extra gevraagd of ik ze dan echt uiterlijk vrijdag binnen zou hebben omdat ik ze nodig had. Ja , dat moest zeker lukken ..
Vrijdag vol spanning gewacht.. Geen laarzen Verward
Dus ik naar hypo gebeld en gevraagt waar m'n laarzen bleven.. Meisje aan de telefoon.. "laarzen >;) ).. Ik uitgelegt wat voor laarzen en ze zou kijken.. Na 5 min in de wacht kwam ze vertellen dat geen idee had waar ik het over had (ze zijn al betaald, gelukkig heb ik betalingsbewijs Nagelbijten / Gniffelen ) .. Maar ze zou het nog eens navragen als haar chefin ofzo terug was. Ik was al lichtelijk gefrustreerd (had me er al op verheugd om blaren te lopen op m'n laarzen).. Aangezien ik weg moest zou ze me later terug bellen.. Eind van de middag werd ik gebeld. Ze had een map en vroeg of ik die laarzen nodig had voor m'n wedstrijden die ik in juni ging starten.. Verward Dus ik weer lichtelijk gepikeerd dat ze denk ik de verkeerde voor zich had. Na wat gerommel vroeg ze of ik een momentje had.. Dus ik ruim 10min in de wacht.. Komt ze terug. Ik heb de laarzen gevonden en ze zijn nog niet opgestuurd (neej duh, zover was ik ook).. Ik gevraagd wanneer ik ze kon verwachten omdat mij duidelijk beloofd was dat ik ze uiterlijk die vrijdag zou krijgen. Meisje vond het heel raar omdat ze dat nooit kunnen beloven.. Maar maandag (vandaag dus) zouden ze vermaakt worden en dan zou ik ze deze week krijgen... Nu dus maar afwachten of ik ze daadwerkelijk krijg!
Ik bedenk me wel 3 keer voor ik weer wat daar koop en laat opsturen, volgende keer neem ik het meteen mee, kan het niet dan laat maar zitten...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:42

Pff die service wat Hypo..
Hopen dat je ze nu echt krijgt!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:59

Ik moet zeggen dat mij dat ook weer houdt om daar iets zoals laarzen te kopen want het is toch wel hypo...drama

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:18

Wat mij elke keer weer verbaast bij de Hypodrama-topics is dat jullie er toch steeds weer terugkeren en er je geld naartoe brengen....
Waarom in hemelsnaam?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:18

Bij mij heeft het vermaken ook een week of 6 (!) geduurd, omdat ze opgestuurd werden naar petrie zelf?

Waar worden die van jou vermaakt dan? Hoop dat het goed gebeurt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:35

Tjuus.. Mij hebben ze ook in de maling genomen. Ik heb zelf ook net nieuwe leren laarzen. Opzich zitten ze helemaal goed, alleen de kuitmaat is wat te klein. Maar nee, dat moest zo, want ze moesten aan de bovenkant zeg maar niet helemaal los zitten. Er pas nu dus wel een duim tussen, maar niet zo makkelijk als het moet gaan. Als ik dus maar iets dikkere kuiten krijg pas ik ze niet meer, maar gelukkig zitten ze nu nog wel goed. Maar ik vind het toch wel matig, want het is mijn eerste setje leren laarzen (zeg maar), dus ik wist niet precies hoe het allemaal moest zitten. Maar goed, ze zitten nu nog goed, dan maar hopen dat ik niet veel dikkere kuiten krijg. Maar je kan ze toch ook nog laten oprekken? (Of is dat heel duur?)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:03

Ik blijf me ook verbazen over al die mensen die steeds maar weer teruggaan naar hypodrama... Er zijn al zoveel topics geweest met klachten over service!
Zelf zou ik nooit akkoord gaan met opsturen. Wat nou als het kwijtraakt in de post, ofzo? Ik hoop dat je je laarzen snel thuis hebt, en dat het de goede zijn...

* To Belg, or not to Belg *

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:02

Wat ik inderdaad niet snap is als jullie t allemaal zo kl*te vinden dat jullie blijven gaan. Wat ik wel begrijp is dat als laarzen bij Petrie zelf vermaakt moeten worden dat t 6 weken duurt, want zo lang duurt t gewoon daar... en dan heb je nog mazzel.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze zeggen dat de laarzen op maandag gemaakt worden dat wil zeggen dat ze t zelf op de repatie afdeling laten doen, en die dame die dat doet werkt maar van woensdag tot en met zaterdag... dus niet op maandag..... Weet niet met wie je daar gesproken hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:24

Dit is de eerste keer dat ik zelf naar de Hypo ben geweest (daarna dan nog een keer met tentenkamp, maar daar heb ik geen dure dingen ofzo gekocht), omdat ze bij de Mr. Ed bij ons in de buurt aan iemand hadden probeert ook te kleine leren laarzen aantesmeren..

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:43

Ik heb precies datzelfde gahad bij een andere paardenwinkel. Het lag bij mij aan Petri. Ze liepen achter met de leveringen. Maar goed, als je dan een flinke smak geld hept uitgegeven, dan verheug je je ook op je nieuwe laarzen en dan kan dat wachten echt vies tegenvallen.
Maar Ymke: hou vol, het komt helemaal goed.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:47

laarzen koop je ook bij een echte ruitersportzaak en niet bij een pennymeisjes-supermarkt. dit had je natuurlijk kunnen verwachten.

Amor Vincit Omnia

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 12:58

SuperPepeijn schreef:
laarzen koop je ook bij een echte ruitersportzaak en niet bij een pennymeisjes-supermarkt. dit had je natuurlijk kunnen verwachten.


Toevallig woon ik in zo'n gat dat ik wel uit moet wijken naar penny supermarkten
Dit kwam zo uit, kon ze voor een mooie prijs krijgen en in een echte ruitersportwinkel was ik ruim 200 euro meer kwijt geweest, dan weet ik het wel. De service terplekke was goed, daar heb ik geen verkeerd woord over. Ze namen te tijd etc. Dus ik dacht, dat zit wel goed (zelf geloof ik pas iets als ik het zelf heb meegemaakt of iemand in de buurt)
Niet dus
Als ik de vrijdag niet binnen heb ga ik naar hypodrama toe (wel 1 1/2 rijden maargoed) En dan ga ik even flink schennes schoppen...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:00

Hoi

Zoiest heb ik ook een keer gehad Ik had via de telefoon een wollen deken MET HALS besteld. Ik had nog nadrukkelijk 2 keer gezegd dat ik die met een hals wilde. Dus een poosje daarna komt er een pakket met deken binnen. Ikke blij, eindelijk is ie er. Wat bleek, het was een wollen deken, maar ZONDER HALS , terwijl ik het expres 2 x herhaald was Verward . Kwaad Boos! dat ik was.Dus wij opgebeld en teruggestuurd. Na een week had ik dan eindelijk de goede deken binnen. Maar voortaan neem ik het ook lekker gelijk mee

Groetjes

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:54

Hypodrama = penny meisjes supermarkt Tong uitsteken

Man ik lig hier helemaal krom *LOL* Geweldig SP OK dan!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:03

Ik heb ze 1 keer aan de telefoon gehad om iets te bestellen. Helaas stond er geen maattabel in de gids, dus ik vroeg om de ruglengte te meten. Het heeft heel wat moeite gekost voordat ze dat wilden doen.
Maar gelukkig had ik 2 dagen later toch het juiste in huis.

Het meest grappige vond ik dat ik iemand aan de telefoon had die met een enorm accent sprak, ik moest moeite doen om het te verstaan. Knipoog

Verder geen ervaring met horselover, maar ik kom af en toe wel eens in de winkel in Assen. Ik bekijk liever direct wat ik koop, dan kan ik de kwaliteit zien.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:57

In mijn oude ponytijd leerde Hyppodam mij al dat als je wat wilt kopen je het gelijk moet kopen en meenemen, omdat het bestellen en wachten erg lang gaat duren. In dat geval was het maanden.
Idd SP, erg goed gevonden jouw vergelijking.

Fiesta, freiberger, what else?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 22:05

Belker schreef:
In mijn oude ponytijd leerde Hyppodam mij al dat als je wat wilt kopen je het gelijk moet kopen en meenemen, omdat het bestellen en wachten erg lang gaat duren. In dat geval was het maanden.
Idd SP, erg goed gevonden jouw vergelijking.


Ik ben 1 keer bij hyporama geweest...jaaaren terug.. Toen intereseerde dat soort dingen mij nog niet.. Tja, nu weet ik wel beter Schijnheilig

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:17

zolang ze dan maar niet uit de bocht gaan he Knipoog
Heet het niet hyporama?
Want de naam hypodrama roept natuurlijk al niets goed op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:19

SuperPepeijn schreef:
laarzen koop je ook bij een echte ruitersportzaak en niet bij een pennymeisjes-supermarkt. dit had je natuurlijk kunnen verwachten.


penny meisjes supermarkt

*GEWELDIG!!*

*rolt van stoel af onder het bureau en ziet het al helemaal voor zich*

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:37

Hahaha die is goed Hypodrama a.k.a. pennymeisjes-supermarkt...

Maar je heb gelijk pepeijn...

Ik ga never nooit meer naar hypodrama vindt het gewoon echt k*t daarzo! Toevallig ben ik er een tijd geleden even snel geweest want mn vriendin was der handschoenen kwijt, maar tis gewoon afzetterij daarzo. Simpele handschoenen ff 10 euri voor betalen pffff...

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:15

Ik ben al regelmatig bij de hyporama vestiging in Weert geweest en moet gewoon eerlijk toegeven dat de service en hulpvaardigheid daar wel gewoon goed is. Ik heb er in ieder geval nog nooit slechte ervaringen gehad en altijd zijn de gemaakte afspraken nagekomen.

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:27

Tja, en aan de andere kant heb je goedkope laarsen gekocht, vind dat je je er dan bij neer moet leggen dat je 'geen service' hebt. Als je dat wel wilt, dan moet je naar een laarsen-maker gaan en dan betaal je ook meteen een stuk meer.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 16:06

Quellian schreef:
Tja, en aan de andere kant heb je goedkope laarsen gekocht, vind dat je je er dan bij neer moet leggen dat je 'geen service' hebt. Als je dat wel wilt, dan moet je naar een laarsen-maker gaan en dan betaal je ook meteen een stuk meer.


Goedkope laarzen Bloos!
Haha.. waar maak jij dat uit op??
Ik heb gezegd dat ze goedkoper waren dan dat ik ze hier kon krijgen, maar goedkoop..neej...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:42

voor de mensen die in de regio rotterdam wonen, jullie kunnen dan toch ook naar sta-rho in rhoon, of is dat er niet meer, vond dat ik er altijd leuk geholpen werd, weet niet hoe dat nu is, maar een jaartje of 8 geleden wel, maar ja over iedere zaak valt altijd wel te zeuren, maar hypo spant volgens mij wel de kroon.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:47

#Ymke#"]
[quote="Quellian schreef:
Tja, en aan de andere kant heb je goedkope laarsen gekocht, vind dat je je er dan bij neer moet leggen dat je 'geen service' hebt. Als je dat wel wilt, dan moet je naar een laarsen-maker gaan en dan betaal je ook meteen een stuk meer.


Goedkope laarzen Bloos!
Haha.. waar maak jij dat uit op??
Ik heb gezegd dat ze goedkoper waren dan dat ik ze hier kon krijgen, maar goedkoop..neej...
[/quote]

Tentenkamp, aanbiedingen. Laarzen waren 100 euro goedkoper dan normaal. Indien ze de normale prijs zouden zijn, dan zou niemand ze met tentenkamp halen. Daar maakte ik het uit op Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 112 bezoekers