Ik ga stoppen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik ga stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:50

Neej niet met de paarden Haha! Maar met lessen op de manege, waar we nu rijden is gewoon ontzetten duur en we krijgen dadelijk les bij de stal als Lucky weer thuis is..
Het wordt dan gewoon te duur om op de manege te blijven lessen, we blijven er tot Juni en dan gaan we daar weg Scheve mond Dan ga ik op zoek naar een ponyclub hier in de buurt voor evtentuele ondelinge wedstrijdjes ofzo...

Op de een of andere manier voel ik me wel een beetje schuldig dat ik wegga, ze hebben me toch geholpen om over mijn galop-angst heen geholpen en ik rijd er eigenlijk al vanaf het begin..Ach gut


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:52

Ik dacht ik ga stoppen met bokt.. *denk ik meteen onee dat kan niet* maar ja.. dat is idd erg moeilijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 22:56

[quote="MoonChloe"]Ik dacht ik ga stoppen met bokt.. *denk ik meteen onee dat kan niet* maar ja.. dat is idd erg moeilijk![/quot

Hierstoppen dat kan ik niet Schijnheilig Ben wel aan het proberen te minderen maar dat lukt ook al niet De computer hier draait echt overuren..

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:04

Jammer dat je met de manegelessen moet stoppen...

Ik ga waarschijnlijk volgend jaar ook stoppen met m'n manegelessen i.v.m. mijn studie die ik ga volgen... Voor mijn paard heb ik dan wel weer genoeg tijd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:12

Amethyst schreef:
Jammer dat je met de manegelessen moet stoppen...

Ik ga waarschijnlijk volgend jaar ook stoppen met m'n manegelessen i.v.m. mijn studie die ik ga volgen... Voor mijn paard heb ik dan wel weer genoeg tijd Lachen


Ik vind het ook erg jammer heb het erg naar mijn zin daar..maarja sommige dingen worden gewoon te duur..

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:06

ik dacht, je gaat stoppen met... roken..
Pff dat lukt mij namelijk echt niet

maar wel jammer, maar op een manege lessen is idd gewoon erg duur.
Dat zullen ze ook wel snappen toch?! Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:01

ik rook lekker niet! Ik ben gezond bezig..hehe

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 09:10

beetje bij beetje wordt mijn vereniging ook minder bij mij. Ik ben daar op 5 jarige leeftijd begonnen. Eerst voltige, toen ponyrijden. Toen kreeg ik daar een paard te rijden er waren veel vriendinnen, en we waren er elke dag te vinden. Al waren we niet achter bij de paarden dan zwommen we voor in het kanaal. Toen kwam Mirk, Mirk heb ik daar gestald. maar de sfeer werd minder en heb ik hem ergens anders heen gebracht. Ik volg nog wel en lessen en heb nog voltige. Maar ik denk ook over om met de lessen te stoppen en op mijn 'nieuwe' plek mijn juf te laten komen... Het wordt idd erg duur als je kijkt dat ik er vaak niet ben (ik moet rijdend heen, vaak een wedstrijd in het weekend, dus dat wil altijd niet even goed)...

:){

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:32

het is bij mij ook niet even vlak om de hoek moet echt met de auto gebracht worden..
Met de eigenaresse van de manege kon ik het altijd heel goed vinden helaas is deze overspannen en heeft iemand anders nu tijdelijk de leiding maar ik vind haar dus echt niet leuk! jech!! Dat scheelt ook al heel veel..

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:05

Ik ben ook pas 'gestopt' op de manege. Door mij eigen paard (die 8 km van de manege vandaan staat) was het gewoon niet meer mogelijk om ook nog is daar te gaan lessen. Ik vond (en vind) het daar erg gezellig en ik zal het ook zeker missen.

Ik weet dus hoe je je voelt. Veel sterkte en ook plezier op je nieuwe club.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:11

Idem dito hier. Het was allemaal heel gezellig en leuk op de manege, en de lessen waren goed. Maar ik kreeg mijn pony's thuis en als je dan ook nog naar de manege gaat wordt dat een beetje veel. Ik ga binnenkort ook op zoek naar een ponyclub Lachen.

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 07:48

Gelukkig zijn er meerdere met dit probleem, hoop dat het wat is zo`n ponyclub..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:15

Vast wel joh!
De meeste zijn erg leuk en gezellig, en af en toe een onderling wedstrijdje of een andere activiteit Lachen.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 09:51

Je kan toch nog af en toe gaan kijken?
Ik ben ook eerder van de manege afgegaan dan gepland... maar ben nog wel af n toe gaan kijken... vinden ze daar vast niet erg Knipoog

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:20

tja, je moet toch in de eerste plaats aan jezelf denken... en je kan toch af en toe terug komen om te kijken naar de lessen en te helpen met vanalles en nog wat?

Hallo??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, criollo_yess, Freekfuchs, Kitty_, Nina1999, onpaard, Padoertje, Rose_Sonny, Vagabondo, xSannee, ziechriet en 148 bezoekers