Wie heeft Paard & Co ook gehad?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Wie heeft Paard & Co ook gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 16:38

Vandaag lag het ineens bij ons in de bus, Paard & Co. Het is een uitgave van de KNHS in samenwerking met de FNRS en de SRR. Als lid van de KNHS Recreatiesportvereniging, houder van het SRR ruiterbewijs, SRR koetsiersbewijs en/of FNRS ruiterpaspoort krijg je het boekje 4 x per jaar.
Het is een dun boekje met vooral heel veel reclame erin, het is niet zo heel boeiend Tong uitsteken Er werd een veiligheidstest gedaan op een manege in Zoetermeer (staat mn vroegere verzorgpony) dus dat vond ik wel leuk om te lezen Lachen
Er staan nog een paar aanbiedingen in van de nieuwe Divoza in Heteren. Op 30 april om 1 uur is de officiele opening door Anky (jeuhhh), van 1 tot 4 deelt ze foto's uit met handtekeningen (dubbel jeuhhh Haha!). Als je iets koopt van 25 euro of meer krijg je een poetsbox cadeau, das toch wel aardig Lachen

Gamble


Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:11

Ik heb hem ook gehad ja! Ik heb trouwens liever een leuk dekje of jasje van Anky dan een handtekening, maar goed.

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 17:16

Gulpje schreef:
Ik heb trouwens liever een leuk dekje of jasje van Anky dan een handtekening, maar goed.

als ze dat zouden doen en ze kondigen dat aan dan zijn ze blut Haha! dan komt iedereen uit heel nederland daarheen voor gratis anky spullen Tong uitsteken

Gamble

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:18

ikke! Maar ik vind het niet zo boeiend blad eigenlijk.

[o]

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:33

Dat blaadje lag vanmiddag ook bij mij op de mat. Ik vond het niet zo boeiend, dat verhaal van die inspecteur vond ik dan nog wel gaan. Ik denk dat ik het blad maar aan een kennis geef.

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 18:17

Ik heb het ook gekregen, niet echt boeiend.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:47

ik van dat stukje van de duinen ook wel leuk maar voor de rest..ach..

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:09

Ik heb het nog niet gehad! Bloos!
Ik lees het wel altijd helemaal, er staan soms wel handige dingen in om te weten. Ook lees ik de advertenties meestal wel door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:19

Annetje schreef:
Ik heb het nog niet gehad! Bloos!
Ik lees het wel altijd helemaal, er staan soms wel handige dingen in om te weten. Ook lees ik de advertenties meestal wel door.


maar dit is nieuw! eerste uitgave..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:49

Ik heb hem ook gehad. maar nog niet in gelezen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 00:11

ik heb hem nog niet gehad, heb vandaag wel de divoza gids en het haflingerblad gehad, maar verder nog niets

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:56



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Dartel, Domi_94, Elegance_, Lanoca, Maanon_, Nanu, noukso, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers