Vrij springen? HOUDOE!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Vrij springen? HOUDOE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 11:27

Nou, gisteren de jonge matterhorn van Jos (onze stalhouder) laten springen. Er komen namelijk mensen om dit weekend en die waren al best wel enthousiast. MAar ze wilden weten hoe hij sprong. Dus dat hebben we van de week geoefend. Daarna paddy ook vrij laten springen. Sja, die sprong wel wat beter, maar die heeft dan ook al veel meer gesprongen (ze is trouwens wel een echt goed springpaard hoor). MAar ze zag het niet zitten denk ik. Ze sprong de bak uit (1.30m) en liep de stal
in. HAHAHAHA! "mooi dat ik dat niet doe, HOUDOE!" zag je haar denken.

De hond is de betere mens


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:29

dan kan ze dus best springen! Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:46

En waarschijnlijk met zo'n lekker eigenwijze kop erbij van "Ik SPRONG toch? Dat wou je toch?"
Haha!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:58

Als ze dat van het weekend nou ook doet, kunnen die mensen iig zien dat het een springertje is Haha!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 11:58

Nee, echt met zo'n kop van "ik peer hem, ga ZELF maar springen"....

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:01

Hahahah
schitterend Haha!
Maar je kunt zeggen wat je wilt, ze sprong wel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:03

Deed het Jetsetje wat ik destijds reed ook. Liet hem losspringen en hij galoppeerde vrolijk naar de bakrand om erover te springen en zijn stal in te wandelen.................ow.........mocht ik daar NIET overheen Verward

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:18

Gyzmo schreef:
Als ze dat van het weekend nou ook doet, kunnen die mensen iig zien dat het een springertje is


Nee, dat was Paddy... en het weekend komen er mensen om de Matterhorn. (ben effe zijn naam kwijt).

Echt iets voor haar...blijft een aparte tante. Jij stond zeker perplex?

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:27

Owja, niet goed gelezen...

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:41

Haha, tis wat.
Dennis werd woendag even los gegooit en wat op gejut. Die idioot sprong toen over een hek van ong 120 heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan heb je een shetlandertje wat niet van springen houd. Hij raakte het hek wel, maar kwam er wel over heen. En ik maar denken dat hij niet hoger dan 60 cm zou komen(hij is zelf 94 cm).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:05

Ik zag het nog op de hengstenshow afgelopen weekend. Veulen van een paar weken oud (tuigpaard) liep gewoon vol op de hindernis af en SPRONG??. Het was ook veel te hoog niet zo gek dat er balken afgingen maar leuk dat ze het vond en dat voor een tuigerveulen. Ze scheen dit de week ervoor al al gedaan te hebben gok dat het een leuk springpaard kan worden hihi.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 15:31

Branca"]
[quote="Gyzmo schreef:
Als ze dat van het weekend nou ook doet, kunnen die mensen iig zien dat het een springertje is


Nee, dat was Paddy... en het weekend komen er mensen om de Matterhorn. (ben effe zijn naam kwijt).

Echt iets voor haar...blijft een aparte tante. Jij stond zeker perplex?
[/quote]
die mensen zijn niet geweest en hebben niets laten horen. Zo gaat dat tegenwoordig.

nee, perplex stond ik niet. Ik kan alles verwachten van haar. Ik moest er gewoon om lachen. Ik vond dit weer typisch iets van haar.

De hond is de betere mens

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 17:32

Daarom laat ik Prisca nooit buiten los springen, ik ben altijd bang dat ze dan uit de bak springt...

Ze is er wel al ooit in gesprongen op mijn oude stal. Ze wilde niet naar binnen en is toen van de voorste naar de achterste rijbak gesprongen. Ik was er alleen niet bij, dus ik heb het niet gezien...

Op zich wel een statement natuurlijk, van je paard dan: "jij wilde toch dat ik sprong, bedoelde je niet zo?"



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Celebi, KaasSouffle_, Mark0919, Sjafrane, Yavanna en 42 bezoekers