sinds een lange tijd deze week twee keer zandgehap

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

sinds een lange tijd deze week twee keer zandgehap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 22:48

het moest weer eens gebeuren! de laatste keer dat ik gevallen was was toch al weer zo'n 1.5 jaar terug Haha!
dus vd week was het weer eens zover Haha!
ik ging met de shet ( 1.10 ) even een verhoging op, maar de shet dacht daar anders over en ging eerst niet en daarna met een hele grote sprong Haha! kwam even in het midden met zijn voorbenen nog op de verhoging zette af en kwam met een mooie landing neer Haha! ik had dit niet verwacht en zat zonder zadel en gleed dus zo over zijn *geen schoft* heen zo op de grond Haha! (totaal niet hard maar toch de grond weer eens gevoeld voor het de bedoeling was Haha!

en gister was ook weer zover Haha!
jantine ging springen met lodewijk dus we hadden de hinderis opgebouwd tot 80 cm dit leverde 1 half sprong op en 2 weigeringen. maar meneer kan het wel, dus moest ik er maar op.
*verzachtende omstandigheden Schijnheilig
- een dressuurzadel
- met mijn knieen over het zadel heen want je wilt natuurlijk niet zelf de balk eraf tikken

de eerste sprong ging redelijk hij kwam er ruim over heen maar de landing was iets dieper dan ik verwacht had Haha! (zat nog net in het zadel)
dus ik vond het wel mooi geweest maar de omstanders niet Haha!
naja goed dan nog maar een keer en toen lande ik dus voor het zadel op zijn "nek"en als je een paard gewend bent is de nek van een shet echt helemaal niets *LOL* dus lodewijk maakte nog even een prachtig bochtje wat voldoende was om mij aan de zijkant te krijgen Haha!
na even een gesprekje met hem gevoerd te hebben en een knuffel gegeven omdat hij zo lief bleef staan. heb ik me op de grond laten zakken Haha!
nummer 2 deze week Haha!
morgen springparcours van 55cm met hem dus het zal mij benieuwen
(al gooi ik er dan wel een vzh zadel op Schijnheilig )

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 07:26

whaha leuk verhaal!
jammer dat het paard niet wil springen.... Ach gut
maar je hebt lol gehad!!!!

kisssss aan de paardjes!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:52

Moeilijk he, shetrijden Knipoog.

Ik ga zo ook maar weer even oefenen denk ik Haha!.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 06:48

haha hij wil juist te goed springen
hij is zelf 1.10 en we gingen 80 cm hij kwam erover heen alleen ik niet Haha!
haha succes cis! ik heb lo gister in de ring getest en hij bleef koelll keek niet op of om. heel anders dan magned *LOL* en hij vond de prijsuitreiking erg leuk *he mag ik hier nu een rondje mee galloperen?? dat kan ik!! * Haha!