Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:39

Ik ben in 1996 op ponykamp bij de burght geweest.
Gereden op:
Gloi
Jedron
Jefta
Letkiss
Tiffany
Turbo (voltige)
en 1 waarvan ik de naam niet meer weet

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:01

Zwarte pieten Raski ziet er heel anders uit dan de ponykamp Raski die ik in mijn hoofd heb Haha!
Binnenkort hebben we als het goed is een scanner, dus dan zet ik ook wel de Burght foto's neer, heb er denk ik wel een stuk of 100 Bloos!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:22

ff offtopic: kan je ook foto's hier op bokt plaatsen zonder dat ze op internet staan? een waar kan je foto's die op je computer staan gratis op internet publiceren? anders kan ik misschien ook nog wel ff kijken of ik de foto's van de burght die ik heb kan plaatsen hier

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 23:15

Meloentje moet je even bij de gebruiksaanwijzing kijken van bokt. Of gewoon zoektopic gebruiken zijn echt al minstens 100 vragen over geweest Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:55

chickey schreef:
ghehe nou jongens Emma beantwoord jullie vragen al Knipoog

Eigenlijk zijn alle pony's er nog gewoon hoor. Behalve Jumbo en Spok dan...


En Gloi? Zal wel niet, die was toen (1996) al rond de 30 ofzo

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:26

Gloi was er in 2001 volgens mij nog wel. Maarja, das ook al 3 jaar geleden.

Ik had nog een foto van Moira, maar ik kan hem niet meer vinden >;)

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:09

Gloi is er ook nog steeds... alhoewel dat ook al oudje is he.. Dus hij loopt echt bijna niet meer en als die loopt bij de beginners Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:49

Doina en Gloi waren bij ons toen favoriet bij de kleintjes, hele lieve ponys waren dat ook.
Doina vond ik ook erg mooi om te zien.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:01

Afbeelding
moira

aangezien chickey dr niet meer aan gedacht heeft volgends mij zet ik m maar neer Bloos

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:09

ik heb op de burght gezeten
ben er ook op ponnykamp geweest
les was wel okeej maar ponykamp is NIKS AAN!!!!!!!

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:10

Ik ben ook op de Burght geweest 2 jaar geleden. Ik vond het een erg leuk kamp
Chickey, is Tolstoi er nog steeds? Lovers

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:18

Vanillia schreef:
Ik ben ook op de Burght geweest 2 jaar geleden. Ik vond het een erg leuk kamp
Chickey, is Tolstoi er nog steeds? Lovers


Ik ben chickey niet maar weet wel dat Tolstoi er nog is *LOL*

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:44

ghehe ja sorry maar ik heb koninginnenacht/dag gevierd Haha!

Maar Tolstoi is er inderdaad nog steeds hoor Lachen (en Doina trouwens ook Knipoog)

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:12

Ik ben 2 jaar geleden op de treekhoeve geweest.

eerst zat ik op yourie.
maar toen had een meisje heimwee en die wilde weg omdat ze op pluto reed.dus toen vroeg femke of ik op pluto wilde.
ik dat gedaan, hij was niet vooruit te branden zou je niet zeggen van een arabier. dus ik zei dat ik nog al last kreeg van het aansporen. toen mocht ik de volgende les met sporen. dat ging een stuk beter en hij springt goed. toen kwamen er 3 nieuwe paarden aan. en mocht ik er een uit kiezen. ik er 1 uitgekozen hij had nog geen naam. en toen moest ik daar een buitenrit op rijden. het paardje was nieuw en liep alleen maar te steigeren en ik was eigenlijk te klein voor hem. dus moest het paard naar stal en moest ik op bingo. wel een lief paard maar heeft niet zoveel pit.
volgende dag moest ik op een fjord carousel rijden(was niet leuk) en toen mocht ik kiezen op wie ik de springwedstrijd deed en toen heb ik voor pluto(de arabier) gekozen. hij springt echt gaaf en we waren van de 45 kinderen 4e geworden Schijnheilig ik vond de instructrice wel aardig. maar de rest alleen maar van de arrogante wijven. en dan die tenten Bloos! en we zouden gaan zwemmen (ging niet door) freestyle rijden ging niet door mennen ging niet door. nou leuk was het niet je mocht maar een half uur voor het rijden naar je paard toe Bloos!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:53

sorry dat ik zo laat reageer, maar bedankt voor de foto van moiraaa Haha!
(ook koninginnen8 gevierd, en m'n verjaardag)

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:00

hey, ben ook op de Burght geweest.
Ik vond het daar niet zo leuk. We gingen ook niet naar buiten, wegens de mkz. Scheve mond
De pony's waren wel lief. Pien was onze "groep"leidster. Ook vond ik het niet leuk dat ik by de laagste groep werd ingedeeld omdat het meisje waarmee ik op kamp was maar 1 jaar rijervaring had..(dus kwam ik in de zelfde les als haar..)
Maarre het eten vond IK wel lekker

Grz. olief

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:44

jockeygirl schreef:
Ik ben 2 jaar geleden op de treekhoeve geweest.

eerst zat ik op yourie.
maar toen had een meisje heimwee en die wilde weg omdat ze op pluto reed.dus toen vroeg femke of ik op pluto wilde.
ik dat gedaan, hij was niet vooruit te branden zou je niet zeggen van een arabier. dus ik zei dat ik nog al last kreeg van het aansporen. toen mocht ik de volgende les met sporen. dat ging een stuk beter en hij springt goed. toen kwamen er 3 nieuwe paarden aan. en mocht ik er een uit kiezen. ik er 1 uitgekozen hij had nog geen naam. en toen moest ik daar een buitenrit op rijden. het paardje was nieuw en liep alleen maar te steigeren en ik was eigenlijk te klein voor hem. dus moest het paard naar stal en moest ik op bingo. wel een lief paard maar heeft niet zoveel pit.
volgende dag moest ik op een fjord carousel rijden(was niet leuk) en toen mocht ik kiezen op wie ik de springwedstrijd deed en toen heb ik voor pluto(de arabier) gekozen. hij springt echt gaaf en we waren van de 45 kinderen 4e geworden Schijnheilig ik vond de instructrice wel aardig. maar de rest alleen maar van de arrogante wijven. en dan die tenten Bloos! en we zouden gaan zwemmen (ging niet door) freestyle rijden ging niet door mennen ging niet door. nou leuk was het niet je mocht maar een half uur voor het rijden naar je paard toe Bloos!


heyy

ik ben samen met Daphne (dundayescape) naar de treekhoeve geweest, ik vond het wel leuk, maar niet echt zo van: sow, dat was een leuk kamp.
inderdaad gingen al dat freestyl rijden enzo niet door, terwijl ik het eigelijk DAAROM had gekozen Scheve mond
en je deed heel weinig, maar verder vond ik het wel leuk.
ik heb op cocu gerdeden Lovers echt een schatje!
en ik heb 1x op bingo gereden, inderdaad, zoals je zegt, echt geen pit, maar dan ook niks, hij was niet vooruit te branden!

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:46

en ik ga dit jaar ook naar de burcht en hippago, ben al op penny weekend geweest bij de burcht, vont het echt vet cool daar!
ik heb gerden en ilstana en joni, wat een schatjes! Lovers
ik zou nog wel op yourie en raski willen rijden.
maar ook de anderen lijken met heel leuk!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:12

xx_Irisje schreef:
hey,
ga zelf nu voor mn 3e jaar naar Hippago Haha!

helemaal geweldig, anders zou k niet voor de 3e x gaan Knipoog
me zusje gaat ook mee, was eerst te jong maar mcoth toch mee en ondanks te wienig rijervaring kon ze toch leuk meedoen, wij voelen ons superthuis daar,
en mijn lievling is Jamella Haha! echt usper merrie, echt een zeikerd maar heerlijk Haha!


Ik ben ook naar Hippago geweest, vorig jaar in de meivakantie. Jamella leek me wel een leuk paardje, maar niet de makkelijkste om te rijden of wel? Iig vond ik dat ze een superleuk koppie had Haha!
Ik reed die week op Ivo, een heeeeeele lieve Fjord. Echt een enorme knuffel Lovers Al was ie wel eens behoorlijk eigenwijs, en in het begin van de week wist ik nog niet zo goed hoe ik hem moest rijden. Wilde ik bijv. links, ging hij rechts Clown

Helaas was het die week nogal regenachtig, paar slechte dagen gehad en veel bewolking. Maarja, meivakantie he Knipoog
Daardoor was de bak zo nu en dan een zwembad.
Verder is het wel een heel leuk en goed verzorgd kamp. Bijna elke dag 2x rijden, 's ochtends en 's middags. Tenminste zo ging het in de meivakantie, ik weet niet hoe t in de zomervakantie gaat. Je rijd er wel altijd in de bak. Dat vond ik zelf wel heel jammer, maarja ik wist het wel van tevoren. Maar ik houd heel erg veel van buitenrijden, daarom heb ik dit jaar voor een ander kamp gekozen.
Het is een 'klein' kamp, ik geloof dat de groep uit max. 10 kinderen bestaat, toen in de meivak. zelfs maar uit 6. Heb je wel pech als je het niet zo goed met de rest uit je groep kan vinden Knipoog ik kwam terecht bij 5 kinderen die allemaal al veel vaker bij Hippago waren geweest en ze kenden elkaar allemaal al. Ik voelde me echt wel een beetje een buitenbeentje. Ze waren allemaal aardig hoor, maar ik had het gevoel dat ze me maar een soort 'indringer' vonden ofzo.. we sliepen in het vakantiehuisje wat zegmaar in de 'tuin' staat Haha!
Het eten is er erg lekker, wel vegetarisch.
En je hebt er ook echt wel veel vrije tijd.

Een aanrader voor als je echt iets wil leren! Maar als je veel van lekker buitenrijden enzo houd, zou ik naar een ander kamp gaan.

Jaenneke
Berichten: 13
Geregistreerd: 20-10-06

Re: Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 09:36

ik wil niet vervelend zijn door dit oude topic weer terug te halen, maar als iiemand foto's zoekt van de Burght, vraag maar van wie hoor Haha!

Ik ben er nou 3x geweest op de Burght, en ik vind het er top (ooit de jachtschotel er gegeten? Vingers aflikken ) voltige vind ik supergrappig, dat zal wel komen omdat ik het heeelemaal niet kan Knipoog ik galop aanspringen bij Whisper is doodeng, geloof me Knipoog er is nu ook een nieuw voltigepaard, Ipod, egt een gaaf beest! een KWPN-er. draf zit raar; hij gooit hoog op! Galop zit geweldig.

Nou mijn lieveling is absoluut Thunder. hij is lief op de plaat, bij het poetsen, (spring)lessen en proefjes. En egt een superknuffelbeer. soms is het best eng, want ponykamp betekend ook kleinere kinderen die om hem heen rennen. daar word hij zenuwachtig van, en gaatie steigeren als hij niet loskomt. hij moet net als Zwillinge (moeder van Twiggy en Whisper o.a.) losstaan.
Hier is een foto van hem:
Afbeelding
niet zo'n goede kwaliteit, maar de pic laat mooi zijn hoofd zien met zn oortjes naar voren Haha!
Heeft iemand nog foto's van vroeger van Thunder? ik heb alleen foto's van hem nu hij 13 is.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 10:22

is wel een heel erg oud topic!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Re: Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 10:27