Treekhoeve (mowgly), hippago & de burght

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:02

Ja maar weet je waarom je niet op master kon?Want het is zo dat wij pony's indelen voor de proefjes. En daar moet eigenlijk gewoon iedereen op kunnen rijden. En master vond jij misschien niet moelijk maar hij kan best wel is beetje koppig zijn en dat vind niet iedereen even leuk in de proef. Dus wij delen gewoon 4 pony's ofzo per diploma (hangt van aantal deelnemers af) en die lopen dan omstebeurt proefje.. snap je? Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:15

Ohh aha, dat hadden ze niet verteld. Ze vertelden toen alleen dat je een pony mocht kiezen waar je graag opwilde. Maar Jedron vond ik ook heel leuk, had zelfs ergens een negen voor, toen was ik echt trots.

Ik vond Master echt leuk, ik moest de eerste les meteen op hem. Ze vertelden allemaal verhalen dat hij zo vervelend kon zijn, maar ik had idd niet zoveel problemen met hem Lovers

Ik ga ff kijken of ik nog foto's kan vinden Knipoog

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:20

moet je misschien ff op de site kijken >> zie me onderschrift daar staat die zeker weten op Knipoog

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:27

Afbeelding

hier de rechter is master. Linker is Reykja. Dit was tijden de gekostumeerde pas de deux. Ze gingen verkleed als Jip & Janneke Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:37

Reykja vond ik ook een leuke pony! Master en zij vond ik het leukst (en Kimball maar daar heb ik niet op gereden).
Ik heb zelf ook nog foto's gemaakt toen, die moeten nog ergens op Bokt staan Clown

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:38

ghehe ja ik dacht zoek ff snel voor je op Knipoog scheelt weer ffies zoeken en zo kan je lekker rustig door bokken Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:46

Haha, wel bedankt hoor! Haha!

Hier een paar foto's:

Afbeelding
Master Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:51

ja hijs schattig he! Maar hijs ook heel sweet alleen dat proefje was gewoon niet verstanding omdat de meeste van onze pony's het gewoon niet gewend zijn om alleen of alleen met zijn 2en te zijn. Dit komt onder andere door dat ze gewoon dag en nacht bij elkaar staan. Dus in zo een proefje worden de normaal harstikke brave pony's wel is beetje lastiger Knipoog

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:52

en ohw ja jij zegt een paar maar ik zie er maar eentje hoor Knipoog

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:53

hey,
ga zelf nu voor mn 3e jaar naar Hippago Haha!

helemaal geweldig, anders zou k niet voor de 3e x gaan Knipoog
me zusje gaat ook mee, was eerst te jong maar mcoth toch mee en ondanks te wienig rijervaring kon ze toch leuk meedoen, wij voelen ons superthuis daar,
en mijn lievling is Jamella Haha! echt usper merrie, echt een zeikerd maar heerlijk Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:54

chickey schreef:
en ohw ja jij zegt een paar maar ik zie er maar eentje hoor Knipoog

Haha, het is ook maar één foto Schijnheilig
Ik had geen zin meer om verder te zoeken.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:56

Spirit"]
[quote="chickey schreef:
en ohw ja jij zegt een paar maar ik zie er maar eentje hoor Knipoog

Haha, het is ook maar één foto Schijnheilig
Ik had geen zin meer om verder te zoeken.
[/quote]

LUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:57

Ik heb toen trouwens gesprongen op Kimbal (eerste jaar) en op Rachel.
Het eerste jaar reed ik vooral op Pammela, die gooide toen al die kindjes van haar rug in galop, maar bij mij heeft ze toen niets gedaan! (gelukkig niet) Het tweede jaar reed ik vooral op Rachel, schattige pony.

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:25

ik heb ook een paar keer op pammela gereden maar bij mij deed ze gelukkig ook niks Haha! en chickey, het was inderdaad master waar ik die buitenrit op heb gereden. echt leuk om master en vooral reykja natuurlijk weer is te zien op een foto Lovers hebben jullie ook een foto van moira Bloos ? ik heb wel een paar foto's gemaakt maar mn scanner is verrot Scheve mond gaan ze nu met de ponykampen nog steeds donderdags naar de markt in barneveld? en welke leeftijd komt ongeveer het meest in de zomervakantie op ponykamp? want toen ik er was waren er echt allemaal mensen van 10-13 ofzo

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:08

Ik heb weer gevonden (ergens op Bokt) op wie ik allemaal had gereden Clown

Zaterdag: Master
Zondag: Rockey
Maandag: Droppie
Dinsdag (springen): Rodi
Woensdag: Rosco
Donderdag: Heiko
Vrijdag (springen): Reykja

Demonstratie: Twiggy
Diploma: Jedron

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:28

Ik weet nog wel dat ik toen helemaal weg was van Raski Haha! Was ook een leuke pony, heb ik drie buitenritten op gereden.
Ik heb gereden op (weet ze niet allemaal meer) pammele, Petula, Kimbal, Brana, Rekya, Twiggy (kan dat? met diplomarijden?) Jumbo met spelletjes en voltige, Landi met spelletjes (heb hele stoere actiefoto van mij met hem, maar heb geen scanner) Op twee schimmels heb ik ook nog gereden, de ene was een eigen paard, heel leuk beest reed lekker en was goed voorwaarts enzo. De andere vond ik maar eng, vloog er een keer vandoor en toen hoefde het van mij niet meer Tong uitsteken

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:44

Annetje, heb je 3 buitenritten gemaakt bij de Burght? Ikke helaas maar 2 Scheve mond en de buitenritten vond ik nog wel het leukst

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:59

Ik heb er in totaal vier gemaakt Haha! Ik ben er twee keer geweest.
ik vond de buitenritten ook wel leuk, vooral op Raski, die was tenminste niet zo snel Haha! En daar hoefde ik ook niet bang op te zijn, zelfs niet die cross-berg op. Bij allebei de kampen zijn er trouwens wel heeeeeel erg veel mensen afgevallen! Drie keer op een buitenrit (eentje op die berg van Jumbo, die draaide namelijk voor de berg een rondje voordat hij wegstoof) Dat kind had de dag erna een hele dikke enkel, de anderen hadden niets.

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 20:58

ohhh! k d8 al...waarom had ik anders geen 3 buitenritten gemaakt Scheve mond !
tijdens de 1e buitenrit is mn vriendin van denise ofzo afgevallen en de andere x zat ze op jumbo. jumbo was wel vervelend maar het ging wel redelijk goed. ik heb 1 buitenrit dus op master gereden en die andere geloof ik op reykja. chickey...al een foto van moira gevonden? Cheese!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:53

Ik ben 2 x op de treekhoeve geweest, vond ik erg leuk, maar het freestyle lijkt me wel leuker. helaas dat er op zondag niet gereden word, weet niet of dit ondertussen veranderd is.
Hippago is mn vriendin al vaak heen geweest. ze vind het daar erg leuk.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:44

Freestyle is heel leuk om te doen. Ik ben een keer één dag met mijn vorige verzorgpaard naar zo'n cursus geweest, was echt superleuk OK dan!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:09

sorry Meloentje ik ga nu ffies kijken.. Lachen (ben paar dagen niet meer op bokt geweest...dus vandaar.. Knipoog)

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:16

oh is goed hoor...tgeeft niet. ik zou het alleen wel leuk vinden als ik moira ook nog een xtje zag Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:25

ik heb hier al wel vast een foto van Landi

Afbeelding

Raski (als paard van zwarte piet Knipoog)
Afbeelding

en leuke foto van Moira ben ik nog ffies aan het zoeken Lachen

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:31

thnxxx! echt heel leuk om foto's te zien van de burght. de leuke herinneringen van de burght ophalen Knipoog . heb je ook groepsfoto's van ponykampen? dan vind je mij misschien ook nog wel op een foto Knipoog