Gister Bij paardenspektakel geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Gister Bij paardenspektakel geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 09:21

Hallo,

Gister ben ik samen met Lindsey(Toushie) naar Paardenspektakel geweest in Hulshorst. De vereniging heeft dan allemaal shows enz. bedacht. Eerst moesten we er natuurlijk heen fietsen. Ik rem plots de berm in en Lindsey duwt me zo de sloot in hahaj, tja dan lig je daar dan in de sloot gelukkig was die door!

Eerst kwamen er 4tal pony's die iets reden op muziek. Daarna 4tal haflingers en de ruiters waren gekleed in oosterijkse kleren. Daarna kwam er paardenvoetbal *LOL* . Mijn klasgenootje deed ook mee met haar pony joerrie. Was echt leuk om te zien! Toen gingen ze racen, 2 tegelijk wie het snelst was. Daarna nog even 3 karretjes langs gekomen met 2 hakneys en een tuigpaard. Daarna jaaaa het nieuwe Een triospan. 3 paarden NAAST elkaar voor de wagen. Zag er echt heel cool uit maar lijkt me wel moeilijk om te sturen. Daarna gingen ze ringsteken wat er wel cool uitzag. Daarna een modeshow van Hypo de Veluwe(horselover!). Zaten mooie kleren tussen. Daarna gingen ze springen soort wedstrijd wie het hoogst kwam. Laag beginnen en steeds hoger. En toen was het 11 uur en was het nog niet afgelopen dus toen gingen we naar huis. Was wel een geslaagde avond ofniet Lindsey?

Groetjes Rianne