nog van gister!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

nog van gister!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 07:49

okee, gister was echt heel erg leuk Tong uitsteken Haha!

nou 's morgens om, nouja, het was geen 's morgens meer, maar om 1 uur haalde marloes mij op.
Dus om naar de manege te gaan. *aan gekomen*
Het was best heet, duss maar niet te veel doen.
Nou eerst gaan we poetsen*simpel*
en daarna gingen we haar invlechten, maar voor de lol(vandaag is er wel een wedstrijd, maar ik vlecht haar altijd op de dag van de wedstrijd).
Marloes had een hengstenvlecht (het is een merrie Haha! Tong uitsteken ) in haar manen gemaakt(lekker duhhh) en een mooie vlecht in dr staart. ik had nog 2 vlechtjes gemaakt in dr manen(er was nog wat over) en in dr voorplukje. Nou daarna gingen we maar even opzadelen, tja, je moet wel een keertje gaan rijden he Knipoog Haha! toen we net klaar waren schud mevrouw dr hoofd, dus hengstenvlecht naar de maan. De vlecht in haar staart was aan de bovenkant al helemaal uit, dus gingen we alle vlechtjes er maar uit te halen.*klaar*
NOu de laaste tijd heb ik een 'bos-virus' dus ik ga hyper veel het bos in Haha! dus ik op eef en marloes dr naast lopen. We kwamen bij zo'n kruispunt, dus daar ga ik draven(vet mislukt) het rondje was saai, dus ik zeg tegen marloes dat ik even het blutje op ga Bloos nou bultje op, chips! ik kan er niet meer af! want achet mijn favo bultje ligt een stok, en die andere vind ik dood eng! Maarja, moest er toch ergens af. dus ging ik maar een super steile. ik helemaal achterover... ENG! maar gaat mevrouw met toch ineens stilstaan! ik schrok echt! (dat is iets nieuws van dr, halve wegen het bultje stoppen Schijnheilig ). maarja, marloes mocht ook nog. dus gingen we even wisselen. toen gingen we langs het buk paadje! Haha! Haha! Haha! Haha! Knipoog daar moet je dus de hele tijd bukken, anders heb je takken in je gezicht! dus ik liep er naast en had nergens last van! maar marloes krijgt een lading takken over dr rug. maar die maakt zich meteen druk om haar cap Verward Rolleyes maar niks aan de hand. als we terug zijn op de manege, gaan we rijden. Marloes mocht eerst(die zorgt voor eef als ik er niet ben, en ze moest nog proefje oefenen voor vandaag). Ze rijdt even in de kleine buitenbak los(daar ligt lood zwaar zand, poehhhhh) maar ze wil perse in de kleine binnenbak(waar het dus bloed heet is) We oefenen 3 keer. Zij 2x en ik 1x. Daarna rijd ik nog even met losse thiedemann in de buitenbak. okee, klaar maken we de thiedemann vast, en gaan we weer even van de manege af. Ik wil naar het bruggetje! dus dat doen we. daarna mag ze dus heel even op stal. Daarna gaat ze in de kleine binnenbak los. Ik en lesly gaan nog even springen over de hinderniss die er nog staat. Mar om 5 uur moeten we naar huis(mijn mammie is er)
doeiiiii eef Doei, doei Party!!

p.s.(alks er veel fouten in staan, ik weet het, maar daar let ik niet zo op. als het heel erg is, zeg je het maar)
p.s.2.(soms is het in verleden tijd in soms in tegenwoordige tijd, IK WEET HET!)

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, Cjuan, Eve_16, Lomax123, Rinkex, Utixo, Vagabondo en 159 bezoekers