Voor de tweede keer op Unique!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Voor de tweede keer op Unique!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 21:26

Hallo allemaal!

Ik heb een jong paard van 3 jaar waar ik vorige week voor het eerst op gegaan ben. Vandaag hadden we (de gene die me helpt en ik) besloten om het weer te proberen. Vorige keer was het in het beging van "Help ik verzet geen stap" maar we zijn uiteindelijk tot de stap, draf en galop gedaan. Nu had ze een week lang heerlijk in het weiland rond gelopen. Dus was ik erg benieuwd of ze het weer zo super ging doen. Verward

Na dat ik haar uit het weiland had gehaald en heerlijk buiten in het zonnetje had staan poetsen en had op gezadeld, gingen we eerst naar de longeerbak. Om eerst even weer te longeren. Nou zeg dat was niet leuk , al haar lievelingentjes in het land zien staan en jij zelf hard moeten lopen. Dus ze liep zich een beetje op te hitsen. Hum dat ging wat worden dacht ik Scheve mond .

Hup de bak in en ik er op. Ze bleef braaf staan. Oke nu in stap. Na een korte aarzeling deed ze het toch maar OK dan! . Stap, draf en galop, op allerbei de kanten (vorige keer alleen linksom alles goed gedaan, rechtsom was nog best moeilijk). Af en toe een roepje naar haar maatjes in het land, ging alles weer volgens plan, van de week ga ik er weer op maar ik denk dat er weinig problemen meer zullen ontstaan tussen ons. Lovers Het is een super paardje en ben heel trots op haar. Ze is lief en betrouwbaar en wil alles voor je doen. *LOL*
Laatst bijgewerkt door Gringo_HS13 op 17-04-04 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:27

Had t al gezegd over PB, maar echt super dat t zo lekker ging! OK dan! Lijkt me ook vrij frustri, dat jij als paard aan het werk moet terwijl je vriendjes in de wei staan. Haha! Enne, nou gauw rijfotos he! Knipoog

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 21:32

Heb al van de eerste keer rij foto's gemaakt, maar weet niet echt goed hoe ik ze op bokt moet zetten. Verward