M'n lieve Timber overleden, zomaar ineens! Snik.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 18:29

Timber was mijn oude verzorgpaardje. Het was een echte lieverd. Ik ben op een gegeven moment met 'm gestopt want ik kreeg een eigenpaard. Maar de laatste maanden reed ik hem weer want hij had een wondje en moest dus zonder zadel worden gereden en dat durfde de eigenaresse niet. Ik ben dinsdag nog lekker naar buiten met hem geweest. Lekker gereden. En woensdag was ie ineens ziek. Hij had 40 graden koorts en hij at niet meer. Het ging met de dag slechter. En vandaag werden we ineens op gebeld. Het ging erg slecht met hem en hij moest waarschijnlijk worden ingeslapen dus of we konden komen om toch nog afscheid te nemen. Toen ik daar was vanochtend heb ik hem de hele tijd gekriebeld en ik ben de hele tijd bij hem gebleven. Rond een uur of 18.00 ging ik ff met mijn vriendin mee een rondje lopen als afleiding. De dierenarts was al onderweg. Ja het duurde erg lang want hij had het heel erg druk. Ik ging toch nog voor de laatste keer bij hem langs om hem de laatste keer te knuffelen. Ik aaide hem over zijn hoofdje en ik sprak een paar woordjes tegen hem. Toen begon hij helemaal heen en weer te wiebelen en zijn ogen gingen tollen. Toen moesten we allemaal gauw de stal uit. Toen ik om keek zag ik hem zo tegen de stalwand aanvallen en hij klapte achterover. Het was voorbij... Echt vreselijk. Het was alsof ie erop had gewacht dat ik hem nog een keer gedag zei en hij ging. Ik zal hem heeeeeel erg missen dit vergeet ik nooit meer. Huilen Huilen Huilen

_________________
Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is, 1 minuut 60 seconden is,
maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig kan duren....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-10-07 19:30 ]</font>


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 18:38

Oh wat vreselijk voor jullie.Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 18:44

Oh he bah... gecondoleerd... Verdrietig

Liefs Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 18:46

Gosh, wat vreselijk!
Lijkt me zo erg, je paardje laten inslapen...
Veel sterkte... Verdrietig

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 18:46

Nee, het was geen ouderdom. Hij was pas elf jaar. Hij kreeg last van z'n longen, z'n hart ging heel snel kloppen, z'n flanken waren helemaal ingevallen en hij at niets meer. Trouwens ff voor Fonnie, hij is niet ingeslapen want het was al gebeurd voor dat de dierenarts er was. Het is toch uit zichzelf gegaan.

_________________
Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is, 1 minuut 60 seconden is,
maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig kan duren....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-10-07 19:47 ]</font>

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:03

He bah wat vreselijk! Sterkte met dit verlies...gelukkig heb je wel afscheid kunnen nemen, dat maakt het misschien wat dragelijker...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:30

Ik heb hier geen woorden voor, kan me voorstellen dat je dit nooit meer vergeet, sterkte ermee.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:48

zo...ik lees dit met een grote brok in mijn keel weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen ik wens je heeeeeeeeeeel veel sterkte toe met je verlies
Verward Verdrietig Scheve mond\

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:49

ik heb de tranen in mijn ogen staan Verdrietig ik snap dat je dit nooit meer zou vergeten. idd leek het alsof hij op je wachtte, zo te horen was het een schat die altijd in je gedachten zal blijven bestaan. erg veel sterkte ik weet helaas goed hoe je je voelt. als er iets is kan je me altijd pb'en.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:51

Jeetje wat erg. Word er misselijk van. Het idee dat het zo afgelopen kan zijn met een paardje, vreselijk en beangstegend.
Zoek steun bij je eigen paardje, want het lijkt mij echt een vreselijke ervaring. Heel veel sterkte!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 19:52

*Slik* ik heb gewoon een brok in mijn keel, wat erg! Lijkt me zo'n schat van een paard, dat ie speciaal op jou heeft gewacht.

Heeeeel erg veel sterkte!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:13

wens je veel sterkte toe!!!!!!!!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:15

Veel sterkte!

Wees misschien maar blij dat hij zelf gegaan is, blijkbaar heeft het zo moeten zijn.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:19

Heel veel sterkte hoor. Maar wel fijn dat je paardje zomaar ineens 'weg' was. dat lijkt me fijner dan dat ie op een spuit had moeten wachten. De natuurlijke manier is toch de beste.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:23

Ik ben het met Mayo eens, het heeft waarschijnlijk zo moeten zijn, dingen gebeuren niet zonder een reden. Heel veel sterkte meis! Ik leef ook met je mee. Denk maar vaak aan de dingen die je met hem hebt meegemaakt en droom nog maar lekker van hem. Het komt wel goed, herinneringen blijven voor altijd bij je! Ook al is hij er zelf niet meer. Sterkte!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-01 20:32

hartstikke bedankt allemaal

Play Like A Man, Win Like A Woman!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 14:27

heel veel sterkte er mee!
ik moest wel even Huilen toen ik het las maar jij vast veel meer dus sterkte ermee!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:41

jeetje wat erg zeg...
heb er geen woorden voor...

Veel sterkte de komende tijd! Huilen Huilen

groetjes Melissa

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:05

heeeeeeel veel sterkte er mee Huilen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:18

Ohh wat erg! Gecondoleert, veel sterkte hoor Verdrietig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:01

Wat een verdriet! Heeel veel sterkte meid.
Zelf hebben we 4 maanden geleden ook ons paardje van 7 jaar oud zo plotseling verloren. Ook ik vind steun in de gedachte dat ze gewacht heeft tot ik bij haar was. Ik wilde net naar binnen lopen om de DA toch weer te laten komen, maar iets in me zei me dat ik bij haar moest blijven, ik kriebelde haar nog even en ze keek me aan en begon toen ook te tollen en viel dood neer. Het is echt niet te bevatten zoiets. Als ik het nu schrijf weer Huilen Huilen Huilen

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 08:18

Heel veel sterkte ermee. Ik heb ook al een paardje verloren, hij was niet van mij overigens. Het was de halfbroer van mijn huidige paard. Erg moeilijk, hij moest worden ingeslapen omwille van een tumor. Hij was nog maar 3. Ik krijg het nog moeilijk als ik er weer aan denk Verdrietig
Zoek maar troost bij je eigen paardje.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 11:58

Wat vreselijk! Ik wens jou en de eigenaresse van Timber heel veel sterkte.

Jolande


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wiifke en 34 bezoekers