Yeey! Eindelijk een verzorgpaardje voor mij???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Yeey! Eindelijk een verzorgpaardje voor mij???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:16

Hopelijk is het dan eindelijk zover! Ik heb vorige week gereageerd op een advertentie op marktplaats, een vrouwtje die niet zoveel tijd meer heeft voor haar paard en ze zoekt dus iemand om hem wat meer aandacht te geven en die eventueel ook wedstrijden met hem gaat rijden. Het gaat om een 4-jarige andalusierruin, en na een beetje heen-en-weer gemail, kreeg ik vandaag een telefoontje en heb ik morgen afgesproken om kennis te maken! Haha!
Ik hoop echt zo dat het iets is voor mij, dan kan ik eindelijk wat verder komen dan de manegepaardjes bij ons. Ben dus al helemaal hyper... Schijnheilig

Morgen dus om 14.00 uur afgesproken, eerst sochtends nog een schoolexamen scheikunde maken..*zucht* dat gaat wat worden, maar ja we zien t allemaal wel weer, duimen jullie voor me??

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:17

Ow super!

Ik hoop dat het wat wordt morgen, veel plezier! (en succes met scheikunde Knipoog )

Nadir

Berichten: 12719
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:17

Leuk een andalusier!!
Zal voor je duimen, hoop voor je dat het lukt.
Succes!! OK dan!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:33

Ik hoop dat t klikt; niet alleen met t paard maar ook met de eigenaar!!
Verder heel veel succes en ook met scheikunde. Ik duim voor je!!!
Laat je nog weten hoe t gegaan is??

jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:37

hey,veeel sucses!! En in welke klazz zit ju?zet er morge ff hoe het bij dat paard was!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:46

hee wat leuk voor je Lachen
ben benieuwd wat je ervan vindt..
hoop voor je dat het een leuk paard is

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:51

leuk voor je! hopen dat het een succes word dan!
en ook succes met je scheikunde (dramavak Tong uitsteken)

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:56

jolandaaa schreef:
hey,veeel sucses!! En in welke klazz zit ju?zet er morge ff hoe het bij dat paard was!


Ik zit nu in de zesde, over paar weken examen dus...
en ik zal mogge een uitgebreid verslag neerzetten hor!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:01

zoooooooooo waar dat marktplaats niet goed voor is he, zo heb ik de mijne ook eindelijk gevonden, en ze staan notebenen nog geen 5 min bij me huis vandaan, nou veel plezier en hopelijk mag je hem nog lang doen

Maxima
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:51

Leuk!!
Ik duim voor je.

droppie_18 zei : zoooooooooo waar dat marktplaats niet goed voor is he,

Daar ben ik het helemaal mee eens

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:57

He wat ontzettend leuk!
Hou je ons op de hoogte? Lachen

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:09

Ik heb mijne ook via marktplaats. Haha!

Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:11

Veel plezier en succes morgen, met zowel je examen als met het toekomstige paardje! OK dan! Marktplaats is echt superhandig hoor, zowel Cherra, Image als Louna heb ik dankzij Marktplaats gevonden!

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 16:41

haai!

Ben dus net bij t paardje geweest, en kennisgemaakt met Silver (zo heet ie dus Tong uitsteken) Echt een lief paardje, even beetje staan kletsen met de eigenaresse en Silver staan bewonderen. Hij is niet zo heel groot, ik denk dat het net geen paard is en hij heeft eilijk ook niet echt de bouw van een Andalusier, na jah de spieren zijn er gewoon nog niet. Dan komen we dus meteen op het onderwerp rijden; hij heeft ongeveer een jaar vrij weinig gedaan qua rijden enzo, dit was dus ook goed te merken toen ik erop stapte, hier komt dan ook nog eens bij dat hij nog jong is en nog een beetje moeite heeft met evenwicht.
Na ja in ieder geval, mij werd verteld dat hij echt ontzettend lief is ook met rijden, hij bokt niet, hij schrikt niet blablabla; wat denk je, ik zit er nog geen 5 minuten op en iemand kreeg ineens het idee om een mat uit te gaan kloppen... Lips are sealed Hihi, ineens was de andere kant van de bak heel interessant Haha! Dus ik zat er meteen goed in, verder wel lekker gereden, alleen de galop begon ook wat minder prettig. Toen sprintten we ook ineens de bak door wat ik totaal niet verwacht had, maar jah ik ben blijven zitten en daar gaat het om he Knipoog

Na het rijden nog even staan kletsen, het is dus gewoon de bedoeling dat hij nu wat meer getraind wordt, dat hij spieren gaat kweken en ook wat meer conditie gaat krijgen enzovoorts. Morgen zou er nog een ander meisje komen kijken maar ze wist eigenlijk al wel zeker dat zij het niet zou worden en ik geloof dat er nog wel iemand was geweest maar jah, dat snapte ik niet helemaal. In ieder geval ik zou een telefoontje krijgen als ze eruit was, ze was geloof ik wel positief erover, omdat ik straks natuurlijk ook veel tijd heb enzo.

Dus das weer even afwachten!

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:05

Ik hoop echt voor je dat je dr mag verzorgen! Ik heb ook een advertentie op marktplaats gezet maar nog nix gehoord.. hoop dat ik ook ooit nog eens geluk heb Knipoog
Jij in ieder geval veel plezier met Silver!