Vandaag nieuw paard wezen kijken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Vandaag nieuw paard wezen kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 22:12

Gister de verjaardag van m'n vriend gevierd en s'nachts er slecht geslapen.. Vanmorgen even rustig aandoen en om half 1 vertrokken we naar een 7 jarige kwpn ruin van Amulet X Wendulan.
Het was gigantisch druk op de weg en na veel heen en weer gebel kwamen we eindelijk op stal aan. Daar stond een groootttee Wow! ruin. Hij is ongeveer 1.70m hoog, maar oogt groter door z'n lange benen. Eerst even gepraat en geaait, hij was lekker aan het fleppen en aandacht aan het trekken. Toen m'n laarzen aangetrokken en hem opgezadelt (speciaal voor mij in een wit setje Kwijl ) en hij werd eerst even gelongeerd voor me Lachen ..
Ze vertelde dat ze al een maand of 4 niet meer heeft gereden, daarna is er nog 1 keer iemand anders op gestapt en sindsdien heeft er eigenlijk niemand meer opgezeten. Hij is wel gelongeerd dus vol goede moed erop gestapt.. Voor de zekerheid had ze er eerst een gogue aan gezet omdat er een poos niemand opgezeten had, maar na 2 flinke bokpartijen heb ik maar gevraagt of deze er even af mocht. Een kwartier later hebben we even omgewisselt en legde de eigenaresse uit dat het paard geen andere ruiters kent en mij wat uitprobeerde. Toen zij even liet zien dat hij wel gewoon kon lopen ben ik er weer opgestapt.. Eerst stappen en aangedraafd, hij probeerde nog een keer een bil op te tillen >;) , maar na een flinke schreeuw draafde hij braaf verder. Uiteindelijk heb ik een half uur behoorlijk lekker kunnen rijden. Hij heeft erg fijne, ruime gangen en een lekker soepel mondje.. Tja.. toen ik afsteeg moest ik bekennen, ondanks z'n bokkepartij was ik verliefd Lovers .. Even geknuffelt en afgesproken dat we allebei een zouden overleggen.... Ik weet het gewoon...hij is in 1 woord geweldig ....

Voor foto's : [HAW] Nieuw paard wezen kijken...

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:25

Leuk paard! ziet er goed uit.
Heb je al een besluit genomen?
Het is in ieder geval een leuk beestje! OK dan!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:31

ik was laats al aan het denken waneer je ook alweer precies ging Haha!

harstikke fijn dat het zo goed is bevallen!
ik ga eventjes de foto's bekijken Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

quick_lover
Berichten: 45
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: avenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:34

klinkt leuk zeg!!

*skaapie*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:44

Op de fotos ziet ie er leuk uit. Hopelijk word het wat!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Diortje_vds, Groetje, nafkedemi, Tango1979, Vagabondo en 99 bezoekers