zomer in de bol

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miekelover

zomer in de bol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 15:02

hebben jullie paarden ook de zomer in de bol. Nou die van ons op stal wel. Ze kunnen nog niet de wei op omdat die pas besproeid is.

De paarden willen graag naar buiten. Mieke verzint telkens een nieuw tructje.

Echt de zomer in de bol

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:55

de mijne ool,maar ze zit wel in de wei Haha!
ze is nu een week thuis,en dan mag ze dag en nacht buiten,wel het is madam teveel om es een halfuur in haar stal te staan terwijl ik alles check,ze wil niet gevangen worden,en ook haar brokken interesseren haar niet,das elk jaar weer zo,na een weekje of twee stabiliseert alles zich dan weer Haha!

Karin 228 dagen (05/12)
Vera 196 dagen
Nikita 180 dagen
Lisa 172 dagen Ella 135 dagen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:15

Mijn eigen staat al een poosje weer heerlijk dag en nacht buiten, is geheel rustig en kan zich lekker uitleven op het land.

Maar ik merkte het vanmiddag wel op stege toen ik buiten een van de hengsten moest longeren, normaal is hij vrij rustig maar nu maar brullen en gillen naar de merries die buiten stonden en enorm opgefokt lopen, korte snelle passen, niet willen stappen, geen rust in te krijgen.
De hormoontjes en het voorjaar spelen weer op Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:37

Madam heeft wel wat de lente in d'r bol..... Haha!
In de wei is ze hartstikke doorgedraaid ... Ze geeft een hele rodeoshow, kan menig rodeopaardje nog een puntje aan zuigen Haha!
Gelukkig is ze onder het zadel wel braaf Schijnheilig

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:21

Walter heeft wel de lente in zijn bol, maar hij wordt nu al helemaal gek van die vliegen, heel irritant... Scheve mond

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:58

Ja, de paardjes stonden vanmiddag weer met zn allen buiten. Helemaal scheuren en doen, vooral Maestro! Echt geweldig om te zien Haha! Hof stond mooi in de midden wat te grazen, blijkbaar had hij geen zin om in de zon om te sjesen! Knipoog

_Emma_ schreef:
Walter heeft wel de lente in zijn bol, maar hij wordt nu al helemaal gek van die vliegen, heel irritant... Scheve mond

Wal niet alleen, ik ook... Scheve mond Mn msn heeft ook de lente in zn bol >;) (Offtopic, sorry..)

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:02

ja, mijn verzorgpony's hebben dat ook al Lachen
ze staan nog niet op wei, nog een maandje ongeveer en dan mogen ze ook.

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie