Ik haat t leven!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Ik haat t leven!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:01

Ik ben ff boos. Zal gedeeltelijk wel komen omdat ik in de 'maandelijkse vervelende periode' zit, maar t zit ook echt tegen allemaal... Boos!

Eigenlijk zou ik vandaag lekker gaan paardrijen; k had me er de hele week op verheugt. Toen zat ik op school, komen er ineens drie leerkrachten naar me toe, elk van een ander, vak;
"He, weet je dat je dit en dat vandaag af moet hebben?!"
"Ja, en je moet dat ook nog afmaken, eerder mag je niet weg."
"Denk je ook nog aan dit? Voor de laatste bel gaat moet het af, anders blijf je..."
En voor paardrijden moet ik heel erg haasten; na school gelijk naar huis, kleding aan en wegwezen. Nou, ik zat te haasten en te panieken en te doen, maar nee... t is niet afgekomen en ik heb moeten afbellen.

Mijn hondje is vandaag ook jarig, werd vier, kom ik net even geleden heel blij thuis, keb nog net iets leuks voor haar gekocht, blijkt dat ze met me moeder naar de dierenarts was geweest. Ze wilde op de bank springen maar ging door haar rug, nu zit er een werveltje scheef.
Ze ligt nu maar in haar mandje te trillen en ze moet twee keer per dag een pijnstiller. Met rust zou het vanzelf weer goedkomen, maar het is zo zielig en ik ben bóós!!! Boos! Boos! Boos!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:03

Ahhh wat zielig voor je hondje!! Scheve mond
Als je nou de tijd dat je op bokt zit voor je pony gebruikt...
En wat die leraren betreft... Ze blijven lastig...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:07

Tsja, je weet zelf ook dat je je werk moet plannen. Als er dingen op een bepaalde tijd klaar moeten zijn, heb je je daar gewoon aan te houden.
Dus het missen van de paarden is je eigen schuld, hoe vervelend het ook is.
Sterkte met je hondje, das wel sneu dat ze pijn heeft.
Beterschap met haar

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:10

volgesn mij licht het gewoon aan de plaats.. ik heb ook al zo'n ongeluksweek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:10

Welcome to the real world.... Haha!
Kop op, de zon schijnt, er zijn ergere dingen en je hondje wordt gelukkig weer beter! Geef jezelf maar een knufje namens ons Haha! dan voel je je vast al weer een stukje beter!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:12

En door dit haat je het leven?!? Nou, dan vraag ik me af hoe jij jezelf in de toekomst door de grote tegenslagen helpt...

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:16

xtwisterx schreef:
Ahhh wat zielig voor je hondje!! Scheve mond
Als je nou de tijd dat je op bokt zit voor je pony gebruikt...
En wat die leraren betreft... Ze blijven lastig...


whéé Huilen keb geen eigen pony... ik krijg les van iemand met een eigen paard maar daar was het al te laat voor om heen te gaan...
ze moet naar een verjaardag, daarom kon het deze keer niet later... Verdrietig

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:19

Quellian schreef:
En door dit haat je het leven?!? Nou, dan vraag ik me af hoe jij jezelf in de toekomst door de grote tegenslagen helpt...



Idd. Voor mij zou dat gewoon een baaldag zijn, die ik morgen al weer vergeten was.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:21

Is t ook, hoor, mezelf kennende moet ik weer lekker overdrijven.
Vandaag is t leven verschrikkelijk, morgen bestaat er niets beters...

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:21

Tja dat is gewoon pech hebben (iig met je hondje...geef hem maar een extra knuf Ach gut )

Met je school had je natuurlijk beter moeten plannen, ik neem aan dat ook jij in een agenda moet bijhouden wat je af moet hebben en wat niet
Nu kon je een keertje niet rijden, dat is dan de concequentie Als je door dit soort kleinigheden het leven al haat...nou dan had ik en met mij al véle mensen al superdiep in een put moeten zitten...

Af en toe wil ik weer kind zijn...heerlijk zonder zorgen kunnen genieten OK dan!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 16-04-04 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:21

Vanavond gaan we de kat in laten slapen, ook vreselijk... Niet grappig als er wat met je dieren is.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 15:31

Ik zal het ff wat beter uitleggen over dat schoolwerk; ik was een tijdje ziek geweest en in die periode had iedereen een (grote) lijst gekregen met dingen die af moesten zijn. Het is aan mij weer lekker niet doorgegeven, zelfs mijn vriendinnen hebben er niets van gezegd.
Ik had toen ik weer beter was wel aan de leerkrachten gevraagd of er nog iets bijzonders was, maar ze hadden maar van een paar dingen gezegd dat het af moest zijn.
Ik kan daar gewoon echt boos om worden...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:40

das wel een beetje slordig jah, dan kunnen ze jou er eigenlijk niet op aanrekenen. maar zoals al zovaak is gezegt, oorzaak - gevolg.
het paardje blijft wel staan, volgende week geniet je weer van um.
en geef je hondje maar een voorzichtige knuffel van me,
groetjes, michelle