meeting2 majo en fabske

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

meeting2 majo en fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 18:34

hallo allemaal,

vandaag is marjolijn bij me langsgeweest en hebben we dus even lekker met de paardjes buitengereden.
eerst zijn we op de fiets naar ramon audrey en future gegaan zodat ze die in levende lijve kon bewonderen even met allemaal gekroeld en daarna doorgefietst, langs jumper verzorgpony van annelies gereden(vriendin van mij). konden we helaas niet goed zien. maar ach dat komt nog wel een keer.
en daarna door naar mijn stal. bij mijn stal eerst paardjes begroet op de wei, en vervolgens de stallen gedaan. voer klaar gezet, paardjes gehaald en gepoetst en even opgezadeld. paardjes meegenomen en buitenrijden maar, ik had honger (was lunchtijd inmiddels Tong uitsteken) en had toch geld bij dus zijn we langs de mac gereden die op max 10 minuten te paard van mn stal ligt ofzo. majo had een gewone hamburger en ik een mckroket Tong uitsteken
onderwijl waren we doorgereden al etende richting het bos weer terug. daar zijn we langs de binnenbak gekomen waar ik les heb, langs fire en skip vroegere verzorgpony's van vivian (mutzje). en vervolgens het bos in. nu gaan ze bij ons in het bos een snelweg er door leggen helaas kost dit veel bos maar in dit geval bezorgde het ons een mega grote zandvlakte van een enkele tig meters Tong uitsteken
en daar hebben we dus dankbaar gebruik van gemaakt en een paar keer lekker over heen gecrossed, ik had de laatste tijd allebei mn paarden overal alleen nog maar arbeids galop laten doen dus ik denk ach laat maar weer een keertje lopen.
heb er uiteraard ook nog wel over heen gestapt. en dat ging ook wel goed.
er zijn daar een paar pics gemaakt helaas is mn digi niet zo snel en was het paard dat wel en stond mn digi ook verkeerd ingesteld dus zijn die foto's wazig maar ach het geeft een idee Lachen
daarna zijn we terug gereden naar stal mn paard was nogal druk geworden van de galop dus ik heb hem maar thuis gebracht voordat ie zich zo op zou fokken dat hij niet meer droog of rustig te krijgen is. meestal is dat drukke er zo af, maar ach het was toch al later en zo hadden we nog tijd om met present te gaan springen
en dat is precies wat we dus zijn gaan doen springen met present Lachen
majo had eerst 2 keer gesprongen en daarna ik 2-3 keer gesprongen maar majo kon niet op tijd foto's maken Tong uitsteken :evil: dus is zij weer gaan springen en heb ik pics van haar gemaakt die redelijk op tijd getimed waren Lachen

al met al een leuk dagje geweest op de terugweg nog even een ijsje bij de mac gehaald en laten zien waar mn vriend woonde lag toch op de weg en waar vivian woonde. en ze is nu onderweg naar huis. dus ik heb besloten er zodoende maar gauw het topic op te zetten zowel hier als bij click.

dus de foto's volgen binnen nu en een aantal minuten op click

groetjes fabske