Er is waarschijnlijk ingebroken bij ons

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Er is waarschijnlijk ingebroken bij ons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 09:42

Maar 100% zeker weten we het niet.

Gister ochtend was mijn vader zijn auto niet op slot toen hij naar zijn werk ging. Omdat hij gister wat rommelig thuis gekomen was kon het komen dat hij het vergeten was. Maar de sleutels van het bedrijf en ons thuis waren er ook uit. Ook dat kon door zijn rare vertrek van de zaak komen, dus hij zou daar ook wel eventjes zoeken.
Gister avond waren zijn sleutels nog niet terug. En mijn zusje Martine(Truf) vroeg gister ochtend aan mij of ik het stroom van het hek gehaald had. Nee, er stonden pony's op het land, dus dan haal ik het stroom er niet af. Ik aan mijn vader gevraagt, misschien wist hij niet dat er pony's op het land stonden. Nee, hij had het er ook niet af gehaald.
Deze rare dingen hebben ons aan het denken gezet. Dat een van deze dingen gebeurd kan per ongeluk gebeuren, maar dit allemaal te gelijk is wel veel. Vanmorgen kwam m'n vader er ook achter dat de afstandsbediening van de garage deur bij de stal ook weg was.

Er komen vandaag waarschijnlijk nieuwe sloten op het huis en op het bedrijf en we hebben gevraagt of de buren ons huis een beetje in de gaten willen houden als ze thuis zijn(zij kijken uit op de achterkant van onze boerderij). Wij hebben als wij in de huiskamer zitten geen idee wat er bij ons het erf op komt omdat we dat gewoon niet kunnen zien en horen.

Ze zijn nog niet in huis geweest maar dus al wel in de stal (we hebben los van het huis een stal en dubbele garage voor beide auto's). Maar omdat ze wel de sleutel hebben moeten we wel actie onder nemen.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:41

o getver, altijd naar dat soort dingen, goed opletten dan maar, misschien zijn ze uit op de superhengst van je, geef hem gauw een kleurspoeling ofzo, nee geintje, maar het is wel mooi waardeloos dat ze zomaar aan jou spullen zitten.

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:42

goh das niet een fijn gevoel!!! wij wonen ook op een boerderij en de paardenstallen staan los van het huis (wel er naast hoor haha) en we hadden er niet goed kijk op wie er allemaal kwam dus hebben we maar een camera aangeschaft!!! en dat is echt een oplossing hoor!!! maar wij wonen aan een weg waar nog 1 boerderij staat, dus als de een weg is dan let de ander op de boerderij!

maar ik hoop niet voor jullie dat er weer wordt ingebroken.
p.s. mag ik vragen hoeveel pony's jullie er hebben staan???

groetjes elise Party!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 10:59

Er staan nu 5 pony's bij mij thuis. Allemaal shetlanders, dus kwa waarde steld dat iig niet veel voor.

Ik vind het nog al raar dat ze al wel in mijn vaders auto geweest zijn, maar hem niet mee genomen hebben. Die auto is wel gewilt(een Mercedes ML in een erg luxe uitvoering, er zijn er al meerdere gestolen hier in de buurt, daarom staat hij ook binnen).

Gister avond laat viel het kwartje eigenlijk pas. M'n moeder zou vanmorgen naar de politie.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:43

gatverdamme zeg,
toch raar dat ze niks van een auto ofzow hebben mee genomen,
hoop maar dat er verder niks ergs gebeurd !

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:11

Saskia9 schreef:
toch raar dat ze niks van een auto ofzow hebben mee genomen,
!

ja idd... lijkt me echt geen fijn gevoel dat er bij je ingebroken is Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:24

Aawh, dan kan ik echt niet meer slapen Alleen al het idee is voor mij soms een beetje teveel, dat er iemand anders is ons huis rond heeft gesnuffeld. Hoop dat er niet nog meer zulke dingen gebeuren, en dat ze niet nog meer meenemen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:47

oh jakkie!! raar hoor, bij ons staan de autos ook binnen, maar de deuren zijn open(van de schuur)
ben blij dat onze stal aan de achterkant staat!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 19:16

Ze zijn niet in huis geweest. Alleen in de garage/stal.

Nauja, we zien wel. We houden alles gewoon goed in de gaten.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:56

wat vervelend zeg
hebben ze verder nix mee genomen
behalve dat dan??

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:24

oje snel de sloten veradneren dus enne koop een goede waakhond...bah wat eng zeg dat vreemde mensen zomaar in je spullen zitten