wie heeft Paard & Co ontvangen????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:20

Hey,

Ik heb hem ook gehad!!!

suppie

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:01

ik heb hem ook gehad maar k vond em niet echt leuk...had er meer van verwacht

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:03

ja Haha! net gekregen

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:11

Vind het ook een beetje onzinblaadje, van mij mag die weg, maar dat wel de wedstrijdkosten omlaag.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:27

Lieke schreef:
...maar dat wel de wedstrijdkosten omlaag.


Ik neem aan dat dit bij de KNHS uit het recreatiepotje komt, niet uit het wedstrijdpotje. Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 15:15

Ik heb hem ook gehad, ben 'm alleen alweer kwijt.
Had hem nog niet gelezen, maar er is dus niet zoveel aan?

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:00

Als je hem niet meer kan vinden mag je die van mij wel hebben hoor Spirit, er is idd niet zoveel aan Knipoog

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:43

mm ik vond dat krantje van hen altijd al saai, en dit is nog erger. Dacht eerst nog van "hee een manege test, om te kijken waar zo'n inspecteur op let" ik lezen, ik wil de (grote foto's weinig tekst) bladzijde omdraaien, mm dat was het al, wat een saai stukje. En dat was het enige wat ik interessant vond (nu dus niet meer) afknappertje.

Tip: haal de kosten omlaag en laat dat blad achterwege:)

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:33

ook gehad, jammer dat hij zo dun is en er alleen van die oppervlakkige artikels in staan....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:56

Nog steeds niks, terwijl mijn vriend hem wel gehad heeft.

Ach ja, ik mis toch niks zo te horen Haha!

ChanTa
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Gent/Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:01

De voorkant was wel erg leuk!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 00:09

Ik heb het ruiter- en koetsiersbewijs, en dat blaadje ontvangen. Vond het eigenlijk best een leuk initatief, iig al beter als dat vorige blaadje wat ik kreeg. Verder mag het eigenlijk wel iets meer verhalen en artikelen, en iets minder reclame's Haha! Maar het is wel een leuk idee, en ze zijn toch ook redelijk veelzijdig, met dat ze op verschillende sectoren proberen in te springen. Het is geen volwaardig leesblad, maar ze doen iig wel hun best, vind het dan ook flauw om ze zo enorm af te kraken, je moet maar denken, ze nemen toch iig iets de moeite om op de recreatieruiter in te springen Lachen

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:27

En ook ik heb hem gehad! Haha!
Het viel tegen vorlens sommigen, maar het is wel de eerste uitgave; die mensen moeten de goede weg nog vinden. Ik wacht rustig af hoe nr 2 is...

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:28

ik heb hem nu net gekregen, vond er niet zo heel veel instaan maar misschien is het idd wat juut zegt dat ze nog even de goede weg moeten vinden en nr.2 beter wordt Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:09

Maya schreef:
Ik heb het ruiter- en koetsiersbewijs, en dat blaadje ontvangen. Vond het eigenlijk best een leuk initatief, iig al beter als dat vorige blaadje wat ik kreeg. Verder mag het eigenlijk wel iets meer verhalen en artikelen, en iets minder reclame's Haha! Maar het is wel een leuk idee, en ze zijn toch ook redelijk veelzijdig, met dat ze op verschillende sectoren proberen in te springen. Het is geen volwaardig leesblad, maar ze doen iig wel hun best, vind het dan ook flauw om ze zo enorm af te kraken, je moet maar denken, ze nemen toch iig iets de moeite om op de recreatieruiter in te springen Lachen

Kan niet anders zeggen dat ik het hier mee eens ben Lachen Heb hem net gehad. Zo op het eerste gezicht best goed, maar moet enorm groeien!

Lili1
Berichten: 2
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:22

Wat zou je in de Paard&co (dat nieuwe blad van KNHS, FNRS en SRR) willen lezen? Waar moeten ze wat aan doen?

JeKi
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:12

Lili1 schreef:
Wat zou je in de Paard&co (dat nieuwe blad van KNHS, FNRS en SRR) willen lezen? Waar moeten ze wat aan doen?



Ik zou wel eens een verhaaltje over het werk van een paardenfysiotherapeut of over het werk van een hoefsmit willen lezen. Ik vond het artikel van de veiligheidsinspecteur best wel interessant.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 12:09

Ik vind het artikel "op pad" erg leuk, volgens mij zijn er veel meer van die routes in Nederland.
Misschien eens een verhaal over andere zadels dan de standaard, bv. western of Australian Stock zadels en andere afstandrijdt zadels.
Dus alles wat voor recreatie ruiters interessant kan zijn om mee buiten te rijden.

Tinusjuh

Berichten: 143
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:41

Ik heb hem ook gehad. Nou, er zijn wel interessantere blaadjes hoor! Ik vond ook die paardrijmode een b-tje overdreven. Ik trek wel wat ouwe kleren aan, ben ik ook wel gelukkig. Want wie ziet me nou, als ik in me uppie in de bak aan het rijden ben? En trouwens, als ik op buitenrit ben, loop ik tog al voor l*l met me knolleke. Paard & co, onnodig!!!