Les gehad... eindelijk weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Les gehad... eindelijk weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 14:20

Gister dus les gehad. Eerst mevrouw nog even aan de longeerlijn, het bootje was nog steeds iets wat ze niet helemaal vertrouwde.... maar, het gaat steeds beter.

De les ging echt super, in het begin, heeft ze wat last van 'contra-reacties' en dat zijn ook best heftige.
Op het moment, dat ik haar op haar 'bolle'kant, recht wil zetten of iets schoudervoor vraag, kan ze heel heftig worden.
Ik blijf dan rustig, maar blijf het wel proberen (grenzen opzoeken en aftasten)
Op een gegeven moment, dan zijn de voorwaarden iets beter en (voor mijn gevoel) heeft ze dan ook meer vertrouwen, pakt ze het eigenlijk heel goed op.

Verder heb ik heerlijk gereden, weer veel schakelen, en op een gegeven moment, moest ik haar iets 'vanzelfsprekender' oppakken en wat meer bij elkaar houden... *wow* wat kreeg ik toen een geweldig gevoel onder me.
Veel veer en ritme en kon verruimen en weer terug, pasje opzij en schoudervoor en kontje naar buiten op de volte... ze deed het allemaal..
De overgangen draf/stap gaan eigenlijk ook heel erg mooi (blijft mooi doortreden)

Ik was heel tevreden en voldaan na de rit en ook Padaula, zag er heel tevreden uit (lekker moe/ontspannen en relaxed)


Hopelijk over twee weken weer les!

Vandaag heb ik haar ook even gereden, nu zonder longeren, en ze was heel braaf! (buiten de af en toe schrikpasjes naar binnen, of naar buitengesteld langs het bootje Knipoog , maar goed, we gingen er iig lángs!!)
Ben weer lekker geeïndigd.

Er kwam spontaan een stalgenoot naar de bak lopen, en gaf me (ons) een compliment, dat ze zo genoten had van ons, ze had van een afstandje staan kijken, en vond ons zo'n leuke combinatie... Haha! Doet een mens goed, om te horen !

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:23

Wat fijn dat het zo goed ging!! Nu dit vol blijven houden.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:13

OK dan!
Super! Hier doe je het toch uiteindelijk allemaal voor, dit gevoel Knipoog

En dan nog eens een compliment krijgen is natuurlijk helemaal leuk *LOL*
Echt hartstikke fijn dat het zo lekker gaat op het moment (ondanks kleine uitspattingen).

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 18:29

Idd Antoinette, daar doe ik het zeker voor! En die kleine uitspattingen, kan ik meeleven hoor (zoalng ze mij maar op haar rug laat zitten en er een stijgende lijn is in vertrouwen Knipoog )
En zulke complimenten, zijn van die dingen die ik koester..
Vroeger had ik nog wel eens zoiets van: 'ja,maar....' Nu bedank ik, en geniet ik als een kind Haha!

Ik heb zo'n zin om op stap te gaan met haar!