gaat ie of gaat ie toch niet ???????????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 16:35

hallo allemaal,
bij ons op de manege staat een paard en die kan amper staan en als ie ligt kan die eigenlijk bijna niet meer op staan , en als het zo door gaat moet hij naar de slacht , echt poedersuiker .
een tijdje geleden deden ik en mijn team mee aan de hunt tjees of hoe je dat ook schrijven mag, en toen stonden er strobalen van 1.40 m hoog en 1m breed, en goofy zo heet dat paard , sprong zomaar ineens over die balen heen!!!!!!!!
maar ja dat boeit nu even niet want we moeten hopen dat ie zolang mogelijk blijft !!!!!!!
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
groetjes van caressa.
P.S. voor siouxsie is het hele maal erg want zij carrouselt altijd met hem , dus zullen we met zijn alle een prive-bericht naar haar sturen en succes wensen , want daar knapt ze misschien van op.
ze gebruikt gewoon haar eigen naam hier op bokt dus je moet het bericht naar siouxsie sturen!?!?!?!?
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 16:39

dat was voordat ie zo ziek werd.
groetjes caressa.
p.s. en stuur je even een bericht naar haar toe ???
dat zal ze leuk vinden en doe ook dan de groetjes van mij.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:39

ik geloof dat dat ervoor was malle babbe Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 18:57

ja ik las het ook al.. hopelijk gaat alles goed Verdrietig

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 19:03

Goofy is vandaag afgemaakt!
Het ging dus niet meer,

Sioux en cares Succes en sterkte

Groetjes Ymke