hek omver

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kellykeuhh

hek omver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 18:05

Vandaag weer iets oh zo leuk meegemeekt
ik zit dus samen met felka een week op ponykamp.
omdat het vandaag zo goed weer was gingen we buiten rijden in de piste waar m'n paardje heel erg bang is.
dat komt omdat ik ooit is met haar is die piste ben gaan rijden toen er nog iemant bij was,maar ik ging met een zweepje rijden omdat ze anders met m'n voete speelt.
Ik stond een klein beetje van een hindernis weg en de persoon dat met mij in de piste reed sprong juist die sprong en lande ongeveer 10 cm van mij en felka.
felka verschoot en draaide haar kont naar mij en doordat ze zo draaide raakte ze mijn zweep en verschoot verschrikkelijk hard.zo hard dat ik ineens aan de andere kant van de piste zat.
Ik heb toen mijn vinger verstuik en kon haar dus niet goed meer houden en na een paar toeren crossen ben ik afgestapt en naar de dokter moete gaan ,gevolg een week ni rijde .
Ik kan nu met haar in de dressuurpiste buite rijden en op wandeling gaan en binne rijden met andere woorden ik kan alles met haar doen alleen niet in die buitepist.
vandaag gingen ze met het kamp naar buiten en hielde ze geen rekening met het feit dat felka daar zo bang is.
da andere manegepaarden reden vlak achter mij ,gevolg dat felka stampte.
toen moest ik vanachter maar toen ging iedereen veel te traag voor felka en kreeg ze het het op haar sisteem ,gevolg wegschieten.
toen waren we dus een beetje van de groep verwijdert en kwamen volleges mij de slechte herinneringen bove want die persoon en dat^paard kwamen ineens rijde en ja daar gingen we superhard crossen,bokken,steigeren.
waar de poort van de piste is ,hangt nu een longeerkoort omdat er geen poort meer is Schijnheilig en felka is gewoon los door de longe geschoten en daardoor is een stuk van de omheining van de piste ook omver gevallen Schijnheilig
toen moest ik binnen gaan rijden dat ging dan weer wel goe Boos!
door dat wegschieten ligt mijn pink ope en mijn wijsvinger weer verstuik maar niet zo hard Lachen
sorry de lange uitleg Scheve mond

profiel update!!

natasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:29

goh das niet leuk voor je!! iig beterschap en ik hoop dat je paardje het toch niet meer zo eng gaat vinden!!!
veel oefenen (maar dat doe je zeker al wel)
SUCCES VERDER

groetjes elise Party!!

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie