somige mensen!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:54

LegallyBlond schreef:
Maar om eerlijk te zijn ben ik na de eerste alinea gestopt met lezen...


er was maar 1 alinea, die heb ik ook gelezen... ik snap er de b.llen niet van, waarom moest die pony naar een andere stal? waarom bleven ze er slapen?
waarom deed die ander opeens om 11 uur 's avonds zo lastig.. nou ja, boeiend!!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:58

klaske"]
[quote="LegallyBlond schreef:
Maar om eerlijk te zijn ben ik na de eerste alinea gestopt met lezen...


er was maar 1 alinea
[/quote]


Haha! Haha! Haha!

tja... daar zit wat in Haha!

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:34

Volgens mij gingen ze bij de pony's camperen hoor en ging dat ene meisje niet op vakantie Lachen .

Het is heel erg onduidelijk geschreven.
Maar ik kwam er wel uit.
Hoop ik ,want ik heb iets anders begrepen als ' de tolk' Knipoog .

ontopic:
Maar ja.....wel raar van 'je vriendin' dat ze je pony zomaar naar buiten zet.
En dat ze dan 'smorgens beld om te vertellen dat je pony net naar buiten is gezet,maar als jij aan komt de pony klets nat blijkt te zijn en het sinds die ochtend niet meer geregend had.

Ik weet niet of ik dat meisje nog als vriendin zou willen hebben.
Je zou haar immers helpen met haar pony en als dank krijg je dit.

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:39

ik snapte het dacht ik totdat ik de berichten las (waar iets anders in stond dan dat het onduidelijk was en dat wij niet hadden leren lezen)

het is wel banketstaaf dat ze jou paard zomaar naar buiten heeft gezet en dan daar volgens jou ook nog eens over heeft zitten liegen, omdat hij al eerder naar buiten is gezet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:39

tsja banketstaaf voor je maar nu weet je voortaan wie je kan vertrouwen en wie niet.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:08

De Watte??? Verward

Tuurlijk heel erg, misschien als je de volgende keer de lantaarnpaal aanlaat en het hekje goed dicht doet, komt de stoeprand omhoog, en staat je pony lekker droog....

Verward

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 21:18

whhahah Tong uitsteken toeties toch Tong uitsteken

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:22

Sja ik ken Suus14 persoonlijk en weet dat ze wel normaal kan schrijven/typen.Laten we het er maar ophouden dat ze nog steeds kwaad was en daardoor alleen maar wartaal kon uitslaan Knipoog

Ontopic:je weet vast al wat ik ga zeggen,maar toch kan ik het niet laten.Hoe haal je het in je hoofd om met een hoogdrachtige merrie te zeulen!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:56

Nu snap ik dr al helemaal niks meer van! Was die shet nou drachtig, dat paard, of allebei??

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 07:29

Ik snap het verhaal wel, maar ik snap echt niet dat jij een hoogdrachtige merrie gaat verplaatsen naar een andere stal, als er iets met dat veulen of die merrie zou gebeuren is het altijd nog je eigen schuld!!! Sorry hoor, maar dat moest ik even kwijt.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:04

Myra1 schreef:
Nu snap ik dr al helemaal niks meer van! Was die shet nou drachtig, dat paard, of allebei??


of het meisje??? ik kan ook als ik heel kwaad ben heel goed schrijven.. ach.. maar we snappen het nu allemaal een heel klein beetje en leven heel erg met je mee

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:07

hoi hoi ik zag me naam Haha!
nou ik vind gewoon dat een ponytje gewoon moet ingeent moet worden klaar!!en op stro moet staan en niet op de stenen moet liggen, en dat een paard gewoon hooi moet kunnen krijgen!! enz

en als iemand niet voor z'n paard kan zorgen vind ik gewoon dat hij beter af is bij iemand anders .
EN DAN GEEN NIEUWE PAARD MAG KRIJGEN !! Boos!

das mijn mening!!

groetjes sanne & sanoocky

ps " chan heeft wel een beetje gelijk:
Ontopic:je weet vast al wat ik ga zeggen,maar toch kan ik het niet laten.Hoe haal je het in je hoofd om met een hoogdrachtige merrie te zeulen!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:51

goed. Na alle reacties gelezen te hebben snap ik er nog steeds geen hout van. Ik wil niet zeggen dat ik altijd alles goed schrijf maar dit slaat echt alles! Spellingscursusje nodig, dames!? Knipoog
Verder zeg ik "just smile and nodd..." Ik snap namelijk gewoon niet waar het om gaat?! (tsja... wel blond natuurlijk *LOL*)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:11

rottig dat je paardje buiten gedumpt werd zeg en dat ook nog terwijl ze zwanger was ik zou daar nooit meer gaan slapen. (hoop dat ik het goed het begrepen)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:29

Suus14 schreef:
nu ben ik er ook achter gekomen dat die shet niet was ingeent terwijl ze tegen mij zei van wel die shet was nooit ingeent Verward ook niet voor influenza!


Allereerst vraag ik me af hoe je hier in hemelsnaam achter zou moeten kunnen komen... En dan nog: wat in hemelsnaam het probleem is.

Citaat:
nu word die shet langzamerhand ook nog hoefbevangen heb haar dat ook normaal gezegt maar het boeit haar niet ze zei ik zie dat niet ik ze zo nee weet je hoe dat komt?
zegt ze nee ik zei zo je doet haar hoeven nooit!en poetsen ook nooit je zadelt op en gaat rijden!


Hoefbevangenheid heeft echt helemaal niets met het verzorgen van de hoeven en het niet poetsen van een paard te maken hoor...

Citaat:
ik stond nog instaat om de dierenbescherming te bellen dat zei snoocky hier van bokt ook.!


Lekker doen joh... Dierenbescherming doet hier toch niets aan, zoveel verkeerds hoor ik nl niet... Krijg niet de indruk dat dat meisje haar pony niet of slecht verzorgt.

En inderdaad: wat bezielt je om met een merrie die aan het einde van de zwangerschap zit te gaan lopen leuren? Beest had zo in de stress kunnen schieten van de vreemde omgeving dat het op voorhand al fout was gegaan...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:52

klaske"]
[quote="Myra1 schreef:
Nu snap ik dr al helemaal niks meer van! Was die shet nou drachtig, dat paard, of allebei??


of het meisje???
[/quote]

Whahahaha, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik Myra's berichtje lag Tong uitsteken
Verder snap ik echt helemaal niks van het verhaal Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:59

Het paard is drachtig.

Nou ja... dat denk ik iig Ziek

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:46

Hahaha, het is té verwarrend allemaal Haha!

welshpony
Berichten: 35
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:57

als je goed lees dan snap je het wel!
maar je moet niet met een drachtige merrie gaan zeulen!!! Boos!


groetjes

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:50

Ik lees goed en ik snap het toch niet... Wat nu?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:06

zijn jullie hier nou nog over aan t kletsen??? jeetje.. die merry is ondertussen bijna bevallen lijkt mij... ook een keer over ophouden.